پیش‌بینی فروش 3 میلیونی برای گوشی‌های پیکسل تا پایان سال 2016

گوشی‌های پیکسل گوگل ثابت کردند که در بازار نه‌چندان داغِ گوشی‌‌های هوشمند هم می‌توان فروش خوبی داشت، پیکسل‌های گوگل به امکانات سخت‌افزاری و نر‌م‌افزاری چشم‌گیری مجهز هستند و این امر باعث شده است تا کارشناسان، فروش ۳ میلیونی را برای پیکسل‌های گوگل تا زمستان پیش‌بینی کنند.

0

این واقعیت را باید قبول کرد که گوشی‌‌های پیکسل گوگل در زمان معرفی به لحاظ زیبایی و طراحی آن‌گونه که باید و شاید در نظر کاربران مقبول نیافتادند، اما گوشی‌های پیکسل گوگل از جدید‌ترین نسخه اندروید بهره می‌گیرند، به لحاظ سخت‌افزاری نیز گوگل چیزی برای پیکسل‌ها کم نگذاشته است، تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا گوشی‌های پیکسل گوگل با فروش خوبی روبرو شوند.

گوشی‌های پیکسل گوگل بیشتر از انتظار در بازار ظاهر شدند و حتی گوگل هم توقع چنین فروشی را برای گوشی‌های پیکسل نداشت. اخیرا نیز موسسه آماری مورگان استنلی (Morgan Stanley)، پیش‌بینی کرده است گوشی‌های پیکسل تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی،‌بیشتر از ۳ میلیون دستگاه فروش خواهند داشت. جالب اینجاست که این موسسه آماری برآورد کرده است، گوشی‌های پیکسل، حدود ۱۰ درصد از بازار گوشی‌های تراز اول در هندوستان را تا انتهای امسال به تسخیر خود در خواهند آورد.

شاید باورش برای شما سخت باشد اما پیش‌بینی می‌شود حدود ۲ میلیارد دلار سود از فروش گوشی‌های پیکسل، راهی جیب گوگل شود. بر اساس گزارش آماری که منتشر شده است، احتمال می‌رود در سال آینده نیز گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال به فروش موفق خود ادامه دهند و در سال ۲۰۱۷ شاهد فروش ۵ تا ۶ میلیون دستگاه از گوشی‌های پیکسل باشیم. به این ترتیب اگر تمامی این حدس و گمان‌ها درست از آب در بیاید که احتمال آن هم زیاد است، در سال آینده چیزی حدود ۳.۸ میلیارد دلار بابت فروش گوشی‌های پیکسل، روانه جیب گوگل خواهد شد.

البته، ذکر این نکته نیز لازم است که در بازار گوشی‌های همراه، رقابت بسیار سخت و دشواری در جریان است و در این مدت بدون شک سلاطین صنعت موبایل دست روی دست نخواهند گذاشت و با این حساب احتمال می‌رود در آینده با معرفی آیفون ۸ و گلکسی ۸، شاهد تنگ‌تر شدن عرصه بر گوشی‌های پیکسل گوگل باشیم.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.