بازدید بیش از یک میلیون نفر درنخستین ساعت از حراجمعه بامیلو

بیش از یک میلیون نفر در نخستین ساعت از حراجمعه، به فروشگاه اینترنتی بامیلو مراجعه کردند. این حجم از استقبال مردم با عث شد،در دقایق اولیه حراجمعه، فروشگاه اینترنتی بامیلو با مشکل تاخیر در نمایش صفحات مواجه شود.

1

به گزارش روابط عمومی بامیلو، این فروشگاه اینترنتی  امسال میزبان میلیون‌ها بازدید کننده بود و سفارش‌های بامیلو تنها در روز اول 30 برابر روزهای عادی بود.

رامتین منزهیان، رییس هیئت مدیره بامیلو درباره تاخیر در نمایش صفحات بامیلو در ساعت‌های اولیه می‌گوید:« باورش برایمان مشکل بود اما در یک ساعت نخست حراجمعه، بیش از یک میلیون نفر به بامیلو مراجعه کردند که این سایت را دچار تاخیر در عملکرد کرده بود. »

بیش از 100 هزار نفر برای نخستین بار و پیش از حراجمعه در بامیلو ثبت نام کرده بودند و برای خرید آماده بودند. منزهیان با اشاره به این رشد گسترده، گفت: « بخش مهمی از اهداف بامیلو تشویق کاربرانی است که به اینترنت دسترسی دارند ولی هنوز خرید اینترنتی را تجربه نکرده‌اند. این کاربران می توانند به بزرگ شدن سهم بازار تجارت الکترونیک کمک بسیاری کنند. ما معتقدیم ثبت نام این حجم از کاربران جدید در بامیلو نقطه عطفی در بازار آنلاین بود. یکی دیگر از اهداف بامیلو در کمپین حراجمعه معرفی خرید اینترنتی به‌عنوان یک فرصت تازه برای ایرانیان است تا بتوانند راحت‌تر خرید کنند و در سرتاسر ایران به کالاهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. بامیلو در این کمپین به بیش از 435 شهر سفارش کالا داشته و این نشان می‌دهد مردم در سراسر ایران به خرید در فضای آنلاین علاقمند هستند.»

معمولا در این مدل از حراج فروشگاه‌های آنلاین رکورد فروش سالانه خود را می‌شکنند. این قاعده در مورد بامیلو هم صادق بوده، سال گذشته سفارش کالا در بامیلو 15 برابر و امسال 30 برابر روزهای عادی بود. به این معنی که بسیاری از فروشندگان بامیلو به اندازه یک ماه فروش داشتند.

این روز برای بسیاری از تامین‌کنندگان کالا روز فوق‌العاده‌ای بود. یکی از تامین‌کنندگان کالاهای الکترونیک به تنهایی در یک روز از حراجمعه بیش از 100 هزار یورو معادل 400 میلیون تومان فروش داشت. بیش از 35 درصد از میزان سفارش‌های بامیلو در حراجمعه متعلق به بخش پوشاک بود اما نکته قابل توجه اینجاست که 75 درصد از این پوشاک متعلق به برندهای ایرانی هستند. محصولات الکترونیکی نیز در حراجمعه بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. جالب است بدانید برخی از کالاهای الکترونیک به تعداد انبوه به فروش رسیدند. به‌‌طور مثال بیش از 2.500 پاور بانک ADATA در این حراج خریداری شدند. رشد 200 درصدی کتاب و  رشد 1000 درصدی فروش محصولات ورزشی  از دیگر اتفاقات مثبت در حراجمعه بامیلو بود.

«بامیلو سعی کرده در حراجمعه امسال با آمادگی بیشتر خدمات خود را برای مشتریان فراهم کند. به همین دلیل ارسال کالاها از ظهر روز 5 آذر آغاز شده و تیم عملیات بامیلو سخت مشغول فعالیت هستند تا سفارش‌ها هر چه زودتر به دست کاربران برسند.» منزهیان با اشاره به این موضوع می‌گوید:« حراجمعه نقطه عطفی در فروش آنلاین ایران بود و امسال بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین  و البته آفلاین اقدام به برگزاری حراجمعه کرده‌اند و پیش بینی می شود این مدل از حراج، در سال های آینده هم توسط فروشگاه ها و مشتریان بیشتری مورد توجه قرار گیرد. »

مرکز پشتیبانی بامیلو نیز 24 ساعته درخدمت مشتریان است تا مشکلات احتمالی را برطرف و تجربه خوشایندتری از خرید آنلاین را برای مردم ایران  فراهم کنند.

بامیلو با پشتوانه استقبال مردم از خرید آنلاین و استفاده از خدمات تجارت‌الکترونیک، سعی دارد کمپین شب یلدا را نیز به بهترین شکل در روزهای نخست زمستان برگزار کند. اطلاعات بیشتر در مورد این حراج در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. vahid می‌گوید

    قبلا گفته بودم بلک فرادی اصلا تو ایران هنوز خیلی زود هست که بشه اجراش کرد ولی بعضی ها که اصلا از قیمت خبر ندارن گول تبلیغ این جور شرکت ها رو میخورن