کورتانا در اندروید حالا تولد دوستانتان را نیز یادآوری خواهد کرد

کورتانا دستیار صوتی هوشمند ویندوز است که در اندروید نیز به خوبی جای خود را باز کرده است، باخبر شدیم دستیار همه فن‌ حریف کورتانا از حالا به بعد در کنار اطاعت از اوامر کاربر، تولد دوستان و آشنایان را هم به کاربر یادآوری می‌کند.

0

دستیار هوشمند صوتی کورتانا به خوبی در اندروید انجام وظیفه می‌کند، باخبر شدیم مایکروسافت برای اینکه این دستیار صوتی، اوامر کاربر را به بهترین نحو و بی‌چون و چرا انجام دهد، آپدیت جدیدی را برای کورتانا نسخه اندروید منتشر کرده است، در بین مواردی که در این آپدیت جدید به چشم می‌خورد، امکان یادآوری تولد دوستان و آشنایان کاربر جالب به نظر می‌رسد.

در تغییرات اعمال شده در آپدیت کورتانا نسخه اندروید، ذکر شده است که با این آپدیت جدید، کاربرانی که کورتانا را به عنوان دستیار صوتی هوشمند خود انتخاب کرده‌‌اند، هرگز تولد دوستان خود را از دست نخواهند داد. فرآیند پیدا کردن تولد دوستان کاربر نیز توسط کورتانا امری ساده است و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد، کورتانا تاریخ تولد دوستان و آشنایان کاربر را با استفاده از تقویم آوت‌لوک بدست می‌آورد و به کاربر اطلاع می‌دهد.

امکان جالب دیگری که در آپدیت نسخه 1.9.12 کوتانا اندروید، شاهد آن هستیم، ویژگی اتصال کورتانا به چندین تقویم مختلف است. به غیر از این ویژگی سایر امکانات نه چندان چشم‌گیر دیگر نیز آپدیت نسخه 1.9.12 هستیم. طبق معمول باگ‌ها و اشکالات نرم‌افزاری نسخه قبل کورتانا اندروید نیز برطرف شده است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.