شایعه: سرفیس فون مایکروسافت با اسنپ‌دراگون 835 عرضه خواهد شد

برند لومیای نوکیا برای مایکروسافت اقبالی به همراه نداشت، اما بازار گوشی‌های همراه بازاری نیست که مایکروسافت به این راحتی دست از آن بکشد و گفته می‌شود برند جدیدی با نام سرفیس فون از جانب مایکروسافت در حال توسعه است، ظاهرا در سرفیس‌ فون اسنپ‌دراگون ۸۳۵ حضور خواهد داشت.

0

هیچ‌کس باور نمی‌کرد خرید برند لومیا برای مایکروسافت اینقدر بدیمن باشد، لومیا‌های مایکروسافت آنقدر بد در بازار عمل کردند که از قرار معلوم مایکروسافت عطای برند لومیا را به لقایش بخشیده است، اما بازار موبایل بازاری نیست که سلاطین فناوری از حضور در آن چشم‌پوشی کنند. به همین دلیل شایعاتی مبنی بر عزم مایکروسافت برای انداختن طرحی نو در واحد موبایل این شرکت حکایت دارد. بر اساس این شایعات مایکروسافت برند جدیدی را با نام سرفیس‌فون در دست ساخت و توسعه دارد.

این‌گونه که پیداست مایکروسافت برنامه دارد تا در اوایل سال آینده میلادی، دو گوشی با برند سرفیس‌فون را روانه بازار کند، ظاهرا یکی از این سرفیس‌فون‌ها از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و سرفیس‌فون پرچمدار مایکروسافت به ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. نکته جالبی که در خصوص این سرفیس‌فون‌ها شایع شده است این است که این دو گوشی از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ بهره خواهند برد، این چیپست، در حال حاضر قوی‌ترین چیپست پردازنده موبایل در بازار به حساب می‌آید و انتظار می‌رود در گلکسی اس ۸ نیز شاهد آن باشیم.

بر اساس شایعات منتشر شده، مدل ۶ گیگابایتی سرفیس‌فون قادر است اپلیکیشن‌های X86 را از طریق ویژگی Continuum اجرا کند در حالی که نسخه ۴ گیگابایتی سرفیس‌فون از چنین ویژگی محروم است. انتظار می‌رود سرفیس‌فون‌های جدید مایکروسافت به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مجهز باشند و تجهیزات جانبی مانند صفحه‌کلید و قلم استایلوس را نظیر آنچه در سرفیس‌پرو  شاهد بودیم در این گوشی‌های جدید هم شاهد باشیم.

بنابه این شایعات که از جانب نوکیا پاوِر یوزر منتشر شده است، سال آینده، سال پرتکاپویی برای واحد موبایل مایکروسافت است و انتظار می‌رود این شرکت تا اواخر سال بعد ۳ گوشی با برند جدید سرفیس‌فون روانه بازار کند. این گو‌شی‌ها از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل رِد اِستون ۳ بهره خواهند برد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.