آغاز انتشار آپدیت اندروید 7 برای گوشی اچ‌تی‌سی 10

اچ‌تی‌سی امروز و همزمان با جشن شکرگزاری اعلام کرد نسخه آنلاک اچ‌تی‌سی 10 از همین امروز آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت خواهد کرد.

0

طبق توییت مدیر ارشد مدیریت محصولات اچ‌تی‌سی در تایوان Mo Versi اچ‌تی‌سی 10 از امروز پنجم آذرماه آپدیت اندروید 7 را دریافت می‌کند. این آپدیت شامل تمام نقاط جهان و نسخه‌های آنلاک این گوشی شده و به این ترتیب این گوشی از اولین پرچم‌دارانی است که این آپدیت حیاتی را دریافت می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید گلکسی اس 7، ال‌جی G5 و اکسپریا XZ هنوز به اندروید 7 آپدیت نشده‌اند و شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی حالا با شروع عرضه آن نشان داده در زمینه به‌روزرسانی‌ها قوی عمل می‌کند. اچ‌تی‌سی 10 شاید از فروش بالایی مثل گلسی اس 7 یا گوگل پیکسل برخوردار نشد اما گوشی بسیار قدرتمند و کارایی است و می‌توانید بررسی فارنت را نیز از این گوشی در این مطلب بخوانید.

گفتنی است اگر هنوز آپدیت را بر روی HTC 10 خود دریافت نکرده‌اید باید چند روزی منتظر بمانید. عرضه آپدیت به مرور برای تمامی نقاط جهان آغاز خواهد شد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.