آپدیت جدید Gear Fit2 سامسونگ با ویژگی‌های جدید منتشر شد

سامسونگ به‌تازگی آپدیتی را برای بند فیتنس Gear Fit2 منتشر کرده است که باید به‌زودی بین تمام مشتریان توزیع شود. این آپدیت شامل قابلیت‌های جدیدی است که عملکرد دنبال کردن، تشخیص  و ثبت فعالیت‌های ورزشی کاربران را بهبود می‌بخشد.

0

به‌عنوان‌مثال حالا Gear Fit2 می‌تواند به‌صورت خودکار تشخیص دهد که چه زمانی کاربر از حرکت و فعالیت بازایستاده و نتیجتاً دنبال کردن حرکت ورزشی را متوقف می‌کند. همچنین می‌تواند شروع دوباره را تشخیص داده و مجدداً فعالیت‌ها را ثبت کند. به این معنی که دیگر لازم نیست وسط ورزش و تمرین، نگران ثبت نتایج باشید می‌توانید با خیال راحت بر ورزش خود تمرکز کنید.

همچنین Gear Fit2 حالا می‌تواند فعالیت‌هایی که از پیش برای آن تعریف‌نشده بودند را شناسایی و ثبت کند. ورزش‌هایی مثل بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، فوتبال و حتی رقص. مورد آخر در گروه Dynamic Workout دسته‌بندی‌شده و درصورتی‌که کاربر بیش از 10 دقیقه به فعالیت مشغول باشد، به‌صورت خودکار ثبت می‌شود.

در آخر، Gear Fit2 می‌تواند بهتر از گذشته ست‌های تکرارشونده ورزشی را تشخیص بدهد. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که فعالیت‌های دراز و نشست، اسکات و غیره را دنبال و ثبت کند. این دستگاه می‌تواند تعداد حرکات انجام‌شده در هر ست را برایتان بشمارد و حتی مدت‌زمان مناسب استراحت بین ست‌ها را هم برایتان نمایش دهد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.