اپل برای ساخت دوربین سه‌بعدی برای آیفون 8 با ال‌جی همکاری می‌کند

گفته می‌شود آیفون سال 2017 اپل یک محصول انقلابی خواهد بود و حالا طبق شایعات جدید این شرکت قصد دارد دوربین سه‌بعدی را نیز به پرچم‌دار بعدی خود بیاورد.

0

در حال حاضر ال‌جی سازنده ماژول دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس اپل است اما طبق گزارش The Korea Economic Daily این شرکت کره‌ای برای ساخت دوربین با قابلیت عکاسی سه‌بعدی برای آیفون بعدی با اپل در حال همکاری است.

شرکت LG Innotek قرار است دوربین آیفون یا آیفون‌های بعدی را با ویژگی‌های سه‌بعدی بسازد اما هنوز دقیقاً نمی‌دانیم منظور از سه‌بعدی چیست. در حال حاضر دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس برای زوم 2 برابر اپتیکال و همچنین حالت عکاسی پرتره استفاده می‌شود . شاید اپل قصد داشته باشد حالت پرتره را بهبود بخشیده و آن را به تمامی نسخه‌های آیفون بعدی بیاورد.

اگر به خاطر داشته باشید ابتدا اچ‌تی‌سی در سال 2011 گوشی Evo 3D را با دوربین و صفحه‌نمایش سه‌بعدی و سپس ال‌جی Optimus 3D را به بازار عرضه کردند اما به دلیل محدودیت‌های زیاد این گوشی‌ها با اقبال مناسبی از سوی مشتریان مواجه نشد. همچنین تب بازار تلویزیون‌های سه‌بعدی نیز فروکش کرده و به نظر نمی‌رسد محتوای سه‌بعدی این روزها مشتری زیادی داشته باشد. اما آیا اپل می‌تواند نسل جدیدی از دوربین‌های سه‌بعدی را به آیفون بیاورد؟

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.