تصاویر رسمی هواوی P10 با صفحه‌نمایش خمیده درز کرد

هواوی P9 با قدرت هرچه‌ تمام‌تر به فروش خود ادامه می‌دهد و به این ترتیب بدون شک هواوی برای هواوی P10 امکانات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که از قرار معلوم یکی از این امکانات صفحه‌نمایش خمیده است، تصاویر لو رفته رسمی هواوی P10 نیز از صفحه‌نمایش خمیده پرچمدار بعدی هواوی حکایت دارد.

1

هواوی با گوشی P9 خود کاری کرد کارستان، این گوشی آنقدر خوب از آب در آمده که گزارش شده است تاکنون بیشتر از ۹۰ میلیون دستگاه هواوی P9 در بازارهای جهانی به فروش رسیده است، این امر دست هواوی را برای سرمایه‌گذاری و عرضه پرچمدار بعدی خود بیشتر باز می‌گذارد. از قرار معلوم هواوی نیز دقیقا همین کار را در نظر دارد و قرار است P10 با مشخصات ویژه و صفحه‌نمایش خمیده راهی بازار شود.

هواوی P10 از آن گوشی‌‌هایی نیست که بدون سروصدا وارد بازار شود و هنوز چندین ماه به رونمایی این گوشی زمان داریم، اما از هم اکنون شاهد شایعات مختلف P10 هستیم. در یکی دو هفته پیش صحبت‌هایی از حضور صفحه‌نمایش خمیده در هواوی P10 منتشر شد، اکنون نیز شاهد تصاویر رندر شده‌ای هستیم که صفحه‌نمایش خمیده را در هواوی P10 تایید می‌کند.

huawei-p10-1

بر اساس این تصاویر هواوی ممکن است جا پای جای سامسونگ بگذارد و پرچمدار بعدی خود را در دو نسخه روانه بازار کند، اگر این اخبار صحت داشته باشد، انتظار می‌رود یکی از این نسخه‌ها با صفحه‌نمایش خمیده و یک نسخه دیگر از P10 با صفحه‌نمایش مسطح روانه بازار شود. در حال حاضر به لحاظ ابعاد اشاره‌ای نشده است که این دو نسخه چه تفاوتی با یکدیگر خواهند داشت. از طرف دیگر اگر از هواداران P9 هستید حتما به خوبی می‌دانید که در این گوشی تراز اول خبری از دکمه فیزیکی Home نبود، اما در کمال تعجب در تصاویر تازه منتشر شده از P10، از قرار معلوم دوباره شاهد دکمه فیزیکی Home در پرچمدار بعدی هواوی خواهیم بود.

گفته می‌شود که هواوی P10 از صفحه‌نمایشی Quad HD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد و به پردازنده Kirin 960 مجهز خواهد بود. از قرار معلوم این پردازنده هشت هسته‌ای است و در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز کار می‌کند. در کنار این پردازنده، چیپست گرافیکی Mali G71 نیز وظیفه پردازش گرافیک پرچمدار بعدی هواوی را بر عهده خواهد گرفت.

همان‌گونه که اشاره شد، انتظار می‌رود هواوی، P10 را در دو نسخه روانه بازار کند، نسخه اول ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد، نسخه بعدی P10 نیز از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابابت حافظه ذخیره سازی بهره خواهد برد. آخرین چیزی که در این تصاویر از P10 به چشم می‌خورد، حضور دوربین دوگانه‌ای همانند آنچه در هواوی P9 و هواوی آنر ۸ شاهد بودیم است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. nazir می‌گوید

    کارشون شده کپی ازسامسونگ..این چینیادیگه شورشودراوردن