نسخه جهانی اچ‌تی‌سی Bolt با نام HTC 10 evo معرفی شد

اچ‌تی‌سی چند روز پیش گوشی HTC Bolt را برای اپراتور اسپرینت آمریکا معرفی کرد و حالا این گوشی با نام HTC 10 evo برای سایر نقاط دنیا هم معرفی شده است.

0

اچ‌تی‌سی 10 evo را می‌توان یک گوشی بین HTC One A9 و HTC 10 دانست که البته برای اولین بار به استاندارد ضدآب و گردوغبار IP57 مجهز شده است. اچ‌تی‌سی این گوشی را به پردازنده سال گذشته کوالکام اسنپ‌دراگون 810 مجهز کرده است که در کنار آن 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. اگر به خاطر داشته باشید  اسنپ‌دراگون 810 به مشکلات داغ شدن بیش از حد دچار بود و به همین دلیل انتخاب این پردازنده از سوی اچ‌تی‌سی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

htc-10-evo-camera

به هر حال HTC 10 evo از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی و با وضوح QHD و همچنین دوربینی 16 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. به این ترتیب اندازه صفحه‌نمایش از HTC 10 بزرگ‌تر بوده و وضوح دوربین نیز با وجود حذف فناوری اولتراپیکسل بیشتر شده است. این گوشی همچنین با اندروید 7.0 نوقا عرضه خواهد شد که هنوز برای HTC 10 عرضه نشده است.

گوشی جدید اچ‌تی‌سی شباهت زیادی به HTC 10 دارد اما یک ویژگی کلیدی هم در آن حذف شده است! بله جک 3.5 میلی‌متری صدا در 10 evo وجود ندارد و اچ‌تی‌سی یک هدفون USB-C را درون جعبه آن قرار داده است و البته بلندگوهای دوگانه BoomSound نیز کماکان حضور دارند. اچ‌تی‌سی 10 evo همچنین به دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی، باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع Quick Charge 2.0 و بلوتوث 4.1 مجهز بوده و در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

htc-10-evo-earphones

قیمت رسمی HTC 10 evo هنوز مشخص نیست اما از آن‌جا که Bolt با قیمتی حدود 600 دلار فروخته می‌شود انتظار داریم این گوشی نیز با قیمتی مشابه یعنی کمی ارزان‌تر از HTC 10 به بازار عرضه شود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.