با این اپلیکیشن تاچ بار را به هر مک‌بوکی بیاورید!

همان‌طور که در جریان هستید، شاید متمایزترین قابلیت مک‌بوک پرو 2016 را  بتوان در تجهیز این دستگاه به نوار لمسی تاچ بار بر روی کیبورد دانست، اما در همین حال شاید جالب باشد که بدانید با استفاده از یک اپلیکیشن جانبی نیز می‌توان به این قابلیت در سایر مدل‌های مک‌بوک نیز دسترسی داشت.

0

هرچند تاکنون هیچ مک‌بوک پرو سری اپل با نمایشگر لمسی وارد بازار نشده است، با این حال شایعاتی مبنی بر احتمال تعبیه این قابلیت در سری بعدی لپ‌تاپ‌های فوق باریک این شرکت به گوش می‌رسد.

همین شایعات نیز باعث گردیده تا توسعه دهندگان پلتفرم مک اپل دست به کار شده و شبیه سازی با قابلیت تاچ بار را طراحی کنند. البته با توجه به آنکه نمایشگرهای لمسی در سری مک‌بوک تعبیه نشده است، برای استفاده واقعی از اپلیکیشن Touché به یک تست درایو جانبی احتیاج خواهید داشت.

همچنین شبیه ساز  تاچ بار فاقد قابلیتی است که بسته به نوع اپلیکیشن در حال اجرا پیشنهاد‌های را در اختیار کاربر قرار دهد، با این حال می‌توانید از آن به عنوان پلی در جهت ایجاد میان‌های کیبورد استفاده کنید. این اپلیکیشن که با macOS 10.12.1 و بعد از آن سازگاری داشته، برای آن دسته از کاربرانی مفید است که خواهان تجربه استفاده از نوار تاچ بار، پیش از پرداخت هزینه هنگفتی در جهت خرید مک‌بوک پرو 2016 هستند.

big-download-button

lifehacker

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.