اپ‌نت: ماشین زمان Infamous Machine

بازی فکری و ماجراجویی Infamous Machine از سری بازی‌های طراحی شده توسط استودیوی Blyts می‌باشد. این بازی یک تجربه سفر در زمان و مشاهده نوابغ مختلف تاریخی در حین انجام آثار به‌یاد ماندنیشان را به‌همراه دارد.

1

این بازی یک گیم‌پلی ساده و زیبا دارد که برای کاربر بسیار جذاب و مهیج خواهد بود. ماجرا از این قرار است که یک دانشمند فیزیک به نام دکتر ادوین وجود دارد که به همراه دستیارش کلوین یک ماشین زمان عجیب و غریب و خنده‌دار اختراع کرده‌اند که برخلاف این‌که مورد تمسخر سایر دانشمندان قرار گرفته می‌توان با آن به زمان‌های مختلف سفر کرد و از نوابغ تاریخ دیدن نمود. این دانشمندان به انتقام از این‌که مورد تمسخر قرار گرفتند در طول سفرشان ایده‌های تاریخی و بسیار معروف را مورد دستکاری قرار می‌دهند و آن‌ها را تکمیل می‌نمایند. این نوابغ تاریخی شامل افرادی چون بتهوون، نیوتن، داوینچی و … بوده است.

بازی به‌صورت سه‌بعدی اجرا می‌شود و ساعت‌ها بازیکن را به خود سرگرم می‌نماید. درطول بازی باید پازل‌ها و معماهای مختلف را حل کرده و وارد مرحله بعد شود تا در نهایت ماشین زمان نیز تعمیر شده و بتواند آن‌ها را به زمان حال بازگرداند. داستان به شکل طنز و خنده‌دار روایت می‌شود و این خود باعث شده تا Infamous Machine از جمله بازی‌های سرگرم‌کننده و اعتیادآور به‌شمار بیاید.

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پریسا می‌گوید

    ایرانیا به اینم دسترسی ندارن طبق معمول