چگونه تمامی اعلان‌های مزاحم ویندوز 10 را غیرفعال کنیم؟

نمایش اعلانات ویندوز 10 برای اکثر افراد ناراحت کننده است و بسیاری کاربران دوست دارند از شر آن خلاص شوند! در ادامه با فارنت همراه شوید تا نحوه خاموش کردن کامل این اعلانات را متوجه شوید…

1

ویندوز 10 می‌تواند برای بسیاری از افراد زجرآور باشد. همانند دوستی با فردی محتاج است که دائم یادآوری می‌کند Adobe را آپدیت یا Office 365 را امتحان کنید! خب چگونه می‌توان از دست این همه یادآوری و سر و صدا کردن‌های مزاحم خلاص شد؟

خوشبختانه تمامی این مزاحمت‌ها زیر سر قسمتی به اسم Action Center است که از طریق کلیک بر روی نمادی به شکل یک باکس گفتگو در گوشه پایین سمت راست نوار وظیفه(Taskbar) نمایش داده می‌شود. تمامی یادآوری‌ها و میانبرها مانند خاموش و روشن کردن وای‌فای یا تنظیم نور صفحه نمایش در این قسمت قرار گرفته است. همچنین در این قسمت می‌توانید به اعلانات خوانده نشده یا مهمتر از آن، مکان خاموش کردن کامل این اعلانات دسترسی داشته باشید.

گزینه All Setting را از این بخش انتخاب کرده تا وارد تنظیمات ویندوز شوید. سپس بر روی اولین گزینه یعنی System کلیک کرده و از ردیف سمت چپ صفحه بازشده، Notifications & actions را برگزینید.

how-to-kill-windows-10-notifications-windows-setting-system

هنگامی که به این قسمت رسیدید، همه‌چیز تقریبا واضح است و می‌توانید انتخاب کنید که چه اعلاناتی غیرفعال یا فعال شوند یا اینکه تمامی آن‌ها را به صورت کامل خاموش نمایید. برای شخصی‌سازی بیشتر نیز می‌توانید هر نرم‌افزار را به صورت جداگانه تنظیم کنید که چگونه شما را مطلع کند، با صدا یا فقط نمایش یک باکس کوچک.

PC Gamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شاهین می‌گوید

    حالم به هم خورد سایت شلوغ اصلا معلوم نیست