بهترین نوت‌بوک‌های سری Predator ایسر در راه بازار ایران

گروه معیار قصد دارد به زودی نوت‌بوک گیمینگ جدید ایسر Predator 15 G9-593 را با پردازنده Core i7-6700HQ و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1070 وارد بازار ایران کند.

2

ایسر که یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید کالاهای کامپیوتری است، روی تولید نوت‌بوک‌های گیمینگ متمرکز شده است و محصولاتی حرفه‌ای در این زمینه به بازار معرفی کرده است. سری Predator نوت‌بوک‌های این خانواده، شامل بهترین نوت‌بوک‌های گیمینگ ایسر است که به زودی توسط گروه «معیار»،  نماینده رسمی و انحصاری محصولات گیمینگ ایسر در ایران، وارد بازار می‌شود.
این نوت‌بوک که‌‌ Predator 15 G9-593 نام دارد، از قدرتمندترین نوت‌بوک‌های گیمینگ به شمار می‌آید و تجهیز آن به سیستم خنک‌کننده frostcore موجب خنک‌سازی سریع نوت‌بوک و افزایش 5 درصدی عملکرد آن، هنگام اجرای بازی‌های سنگین شده است. به این ترتیب گیمرهای حرفه‌ای هیچ مشکلی هنگام انجام بازی‌های سنگین احساس نمی‌کنند.

acer-predator-g9-593
Predator 15 G9-593 دارای طراحی ظاهری خاصی است که این طراحی تلفیقی از رنگ‌های قرمز و مشکی است که حس قدرت و هیجان را به کاربران القا می‌کند. طراحی چند ضلعی نمایشگر هم به خوبی نشان‌دهنده رده کاربری این نوت‌بوک است.
نوت‌بوک‌ گیمینگ ایسر به پردازنده Intel Core i7-6700HQ  با فرکانس 2.6 گیگاهرتز با قابلیت ارتقاء به 3.5 گیگاهرتز و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1070  با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی مجهز شده‌ است که این پردازنده پرقدرت، در کنار کارت گرافیک حرفه‌ای، نوت‌بوک‌های Predator 15- G9-593 را به یک گزینه بی‌رقیب برای انجام بازی‌های سنگین و به روز تبدیل کرده است.
ایسر این نوت‌بوک را با دو ظرفیت متفاوت به بازار عرضه کرده است. به این ترتیب خریداران می‌توانند بین حافظه‌های 16 و 32 گیگابایتی DDR4 و هارددیسکی که ترکیب یک نمونه HDD یک ترابایتی و 256 گیگابایتی SSD است و هارددیسکی که ترکیبی از یک نمونه 2 ترابایتی HDD و 256 گیگابایتی SSD است، دستگاه دلخواه را انتخاب کنند.

acer-predator-15-g9-593
نکته دیگر این است که ویژگی‌مهم نوت‌بوک‌های سری Predator پشتیبانی از واقعیت مجازی (Virtual Reality) است.به این ترتیب کاربران این نوت‌بوک‌ لذت واقعیت مجازی را نیز تجربه می‌کنند.
هر دو دستگاه Predator 15- G9-593 به نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ‌دی مجهز شده‌اند که تصاویر را به خوبی و با کیفیت بالا نمایش می‌دهند و این همان انتظاری است که هر کاربر گیمری از نوت‌بوک‌ دارد.
بهره‌مندی از سه اسپیکر پرقدرت استریو، وب کم HD، کیبورد با نور پس زمینه، تاچ پد حساس از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک‌ است. از لحاظ ورودی و خروجی نیز این دستگاه به تمام پورت و اتصالاتی که یک نوت‌بوک‌ حرفه‌ای نیاز دارد، مجهز است.
در مورد باتری هم باید بگوییم Predator 15- G9-593 به باتری 8 سلولی 6000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که تا 3 ساعت کاربری سنگین را تضمین می‌کند. نوت‌بوک گیمینگ ایسر از نسخه 64 بیتی سیستم عامل ویندزو 10 پشتیبانی می‌‌کند و وزنی در حدود 3.7 کیلوگرم دارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سلام
    من همین مدل رو میخوام
    هیچ جا پیدا نکردم
    البته با قیمت منطقی
    MMF3775@GMAIL.COM

  2. Amir می‌گوید

    سلام و خسته نباشید
    من حدود چند ماهه دارم هر جا میرسم میگم اقایون لبتاپ با گرافیک نسل قدیم وارد نکنید نسل جدید اومده همون مقدار پول فقط نتیجه بهتر میگیرم ولی کمتر کسی توجه کرد ولی انصافا اونایی هم ک گوش دادم پیشرفشونو کردن حالا بحث شما فرق داره انگار کلا یه قدم جلوتری داش.
    من خودم منتظرم وارد کنند تا یکیشو بگیرم ادمی هم نیستم ک هر جنسی بگیریم شاید صدتا مقاله در مورد این لبتاپ خودندم و چکیدش شده این ک این لبتاپ اگه بهترین نباشه جزو بهتریناس.
    تبریک به حس انتخاب شما فقط پیشنهاد من اینه بجای مدل 15 اینچی همین قدرت همون مقدار سرمایه مدل 17 اینچی رو بیارید ک چون بزرگتر میشه کیبوردشم بزرگ تر میشه دکمه ها بهتر میشن دیزاین دکمه قفلی ها هم بهتر میشه.
    مدل کامل acer predator g 793