تماشا کنید: اگر اپل یک آینه هوشمند ساخته بود!

سال گذشته مردی به نام Max Braun با استفاده از شیشه دوطرفه، تعدادی قطعه و API خبرگزاری Associated Press و Forecast یک آینه هوشمند ساخت. این آینه به لطف چند صد خط کد، قادر به پاسخ دادن به جست‌وجوهای صوتی بود و به‌صورت خودکار آپدیت می‌شد.

0

حالا مبتکری دیگر به نام Rafael Dymek، توانسته آینه هوشمند خود را بسازد. این بار رابط کاربری آینه شبیه به iOS 10 به نظر می‌رسد.

مطمئن نیستیم شکستن این آینه مثل آینه‌های دیگر 7 سال بدشانسی بیاورد، بااین‌وجود قابلیت‌های کاربردی زیادی در آینه جاسازی‌شده است. زمان و تاریخ در گوشه سمت راست و بالای آینه نمایش داده می‌شوند و اطلاعات هواشناسی در سمت چپ بالا قرارگرفته است. تمام اپلیکیشن‌ها به‌خوبی کار می‌کنند؛ به‌علاوه می‌توان از آینه برای تماشا کردن Netflix استفاده کرد (حاضرید هنگام اصلاح صورت از آن استفاده کنید؟)، اخبار بخوانید، از سرویس Uber استفاده کنید، موسیقی پخش‌کنید و حتی دمای ترموستات هوشمند را هم تنظیم کنید. رابط کاربری آینه بعد از 45 ثانیه ناپدید می‌شود و بعد یک آینه معمولی دارید. ضربه زدن دوباره به آینه رابط کاربری را بازمی‌گرداند. می‌توانید آیکون برنامه‌ها را به هر جا که دوست داشتید بکشید.

کنجکاویم بدانیم که چند نفر از شما به داشتن این آینه در اتاق‌خواب خود تمایل دارید؟ زمانی که برای حاضر شدن عجله داشته باشید و بخواهید چند کار را به‌صورت هم‌زمان انجام دهید، مفید واقع می‌شود.

ویدئو را ببینید و به خاطر داشته باشید که این آینه یک دستگاه رسمی تولید اپل نیست.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.