آیفون 8 با دو لرزش‌گیر اپتیکال دوربین و لنز تله‌فوتو جدید عرضه خواهد شد

ویژگی کلیدی آیفون 7 پلاس را می‌توان دوربین دوگانه آن دانست. حال طبق شایعات اپل قصد دارد سال آینده این دوربین دوگانه را متحول کرده و لنز جدید و لرزش‌گیر دیگری به آن بیفزاید.

0

به لطف مینگ‌چی کو که همیشه شایعات نسبتاً موثقی از اپل را منتشر می‌کند اپل قصد دارد دوربین دوگانه را حداقل به یکی از سه نسخه آیفون 8 در سال آینده بیاورد. این‌بار هر دو لنز از لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهند برد و اپل با بهبود لنز تله‌فوتو قابلیت‌های زوم اپتیکال و کیفیت تصاویر را نیز افزایش خواهد داد.

برای پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال OIS در لنز تله‌فوتو اپل باید دایره تصویر لنز را افزایش بدهد که همین عامل باعث زمان بیشتر برای کالیبراسیون و فرآیندهای تولید پیچیده‌تر خواهد شد. این افزایش همچنین باعث کاهش محسوس کیفیت تصاویر در گوشه‌ها خواهد شد و به همین دلیل اپل مجبور است لنز را از نو طراحی کند.

طبق شایعات قبلی آیفون 8 قرار است در سه نسخه عرضه شود: نسخه 5.1 یا 5.2 اینچی با صفحه‌نمایش OLED، نسخه 5.5 اینچی با صفحه‌نمایش LCD و نسخه 4.7 اینچی با صفحه‌نمایش LCD. گفته می‌شود در نسخه 4.7 اینچی خبری از دوربین دوگانه نخواهد بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.