سامسونگ: سری گلکسی اس 7 ایمن و بدون مشکل باتری است

اگر به خاطر داشته باشید اخیراً چند گزارش از آتش گرفتن گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ منتشر شده بود و این شرکت اعلام کرد که به بررسی مشکل خواهد پرداخت. حالا سامسونگ رسماً طی بیانیه کوتاهی اعلام کرده خانواده گلکسی اس 7 ایمن و بدون مشکل است.

2

سامسونگ به‌تازگی توقف تولید گلکسی نوت 7 را اعلام کرده بود که گزارش‌هایی از انفجار گلکسی اس 7 منتشر شد. یک مورد آتش گرفتگی در آمریکا، یکی در کانادا و دیگری در فیلیپین گزارش شد و همین خبرها باعث ایجاد نگرانی میان کاربران این گوشی هوشمند شد. سامسونگ هم طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این گوشی‌ها را بررسی کرده و مراتب را به اطلاع کاربران خواهد رساند. این شرکت کره‌ای حالا بیانیه‌ای رسمی در این مورد منتشر کرده است:

سامسونگ کیفیت و ایمنی خانواده گلکسی اس 7 را تضمین می‌کند. در میان بیش از 10 میلیون مشتری این گوشی‌ها در ایالات متحده آمریکا هیچ مشکل تأیید شده از باتری وجود ندارد هرچند که برخی از مشکلات ناشی از ضربات سنگین بیرونی را تأیید می‌کنیم. تا زمانی که سامسونگ قادر به جمع‌آوری و بررسی هر دستگاهی نباشد تعیین دلیل هر حادثه‌ای غیرممکن است.

به این ترتیب سامسونگ مشکل باتری در گلکسی اس 7 یا اس 7 اج را حداقل در آمریکا تکذیب کرده است. با نزدیک شدن تعطیلات و جمعه سیاه در آمریکا یکی از پرفروش‌ترین محصولات گوشی‌های هوشمند بوده و سامسونگ نمی‌خواهد مشتریان به دلیل شایعات در این زمینه از خرید گلکسی اس 7 یا اس 7 اج خودداری کنند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Mehdi می‌گوید

    من هم حدود۳ ماهه این گوشی را استفاده میکنم تا حالا هیچ مشکلی نداشته واقعا گوشی معرکه ایه

  2. حسن می‌گوید

    من نزدیک به ۸ ماهی میشه گالگسی اس ۷ دارم… سلطان تمامی گوشی های دنیاست. قبلشم آیفون ۶ داشتم و تمامی برندهارو تست کردم.
    گالگسی اس ۷ واقعن به معنای واقعی کلمه گوشی بدون اشکال و همه چیز تمامه. آیفون که داشتم گاههگاهی پیش میکمد که کرش کنه ولی این گوشی تو این ۸ ماه اصلن. یه کلام فوق العاده