ال‌جی V30 بدون صفحه‌نمایش دوم عرضه خواهد شد

گوشی‌های سری V ال‌جی با صفحه‌نمایش دومی که در این محصولات پرچمدار تدارک دیده شده توانستند در بازار خوش بدرخشند و وجود صفحه‌نمایش دوم در گوشی‌های سری V ال‌جی به امضای این خانواده تبدیل شده است، اما ممکن است ال‌جی V30 بدون صفحه‌نمایش دوم راهی بازار شود.

1

حتی اگر از طرفداران گوشی‌های هوشمند ال‌جی نباشید، باز هم احتمال می‌رود که نام گوشی‌های V10 و V20 ال‌جی به گوش شما خورده باشد، این گوشی‌های پرچمدار از جانب ال‌جی تا دندان مسلح روانه بازار شده‌‌اند اما در بین تمامی ویژگی‌های چشمگیری که در محصولات خانواده V ال‌جی به چشم می‌خورد، صفحه‌نمایش دوم این گوشی‌ها بیشتر مقبول نظر کاربران افتاده است.

در این بین، ایوان بِلس، فردی که ید طولایی در افشای اسرار پشت پرده سلاطین صنعت موبایل دارد، مدعی شد موفق شده نیم‌نگاهی به تصاویر رندر شده ال‌جی V30 داشته باشد و در کمال تعجب در این تصاویر خبری از صفحه‌نمایش دوم در V30 ال‌جی نیست.

به این ترتیب اگر ادعای ایوان بِلس درست باشد، که البته در بیشتر مواقع هم درست است، باید گفت تصمیم ال‌جی در خصوص حذف صفحه‌نمایش دوم در گوشی پرچمدار V30 خود امری کاملا غیرطبیعی به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که V20 تنها یک‌ماه است راهی بازار شده و با این حساب هنوز تا رونمایی رسمی V30 ال‌جی، راه زیادی را در پیش رو داریم و با این حساب بدون شک اخبار بیشتری از این گوشی تراز اول به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

برای طرفداران گوشی‌های خانواده V ال‌جی این نکته را هم بگوییم که ال‌جی به تازگی گوشی هوشمند V34 را در ژاپن رونمایی کرده است، این گوشی هوشمند به لحاظ ابعاد از V20 کوچک‌تر طراحی شده و ضد آب است. از آنجایی که این سری گوشی‌ها طرفداران زیادی دارند، انتظار می‌رود این نسخه در اروپا با مدل V20 S در آینده نزدیک رونمایی شود.

در پایان باید گفت، محبوبیت ال‌جی V10 و V20 به اندازه‌ای بوده است که ال‌جی را به فکر ساختن V30 بیاندازد و این گوشی با صفحه‌نمایش دوم یا بدون صفحه‌نمایش دوم، یکی از پرچمداران بعدی ال‌جی خواهد بود.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Gamil می‌گوید

    صفحه نمایش دوم یک ابتکاره مثل تاچ بار مک بوکهای اپل.ال جی باید اونو ادامه بده وبلوغ برسونه.