ببینید: تصاویر مفهومی زیبا از آیفون 8 با صفحه‌نمایش بدون حاشیه

مدت زیادی به انتشار آیفون بعدی مانده است اما از الان تصاویری مفهومی از شکل و شمایل آن به انتشار می‌رسد. سال آینده دهمین سالگرد تولید گوشی‌های آیفون است و باید دید اپل چه سورپرایزی برای طرفدارانش در نظر گرفته است. در ادامه با فارنت همراه باشید…

0

به سختی دو ماه از انتشار گوشی آیفون 7 می‌گذرد اما اکنون شاهد ارائه تصاویری مفهومی از آیفون بعدی با صفحه نمایشی بدون حاشیه هستیم و هر فردی که به گوشی‌های هوشمند علاقه خاصی داشته باشد، از شنیدن این ویژگی فوق‌العاده ذوق‌زده خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که آیفون سال آینده تغییرات گسترده‌ای را نسبت به آیفون 7 تجربه خواهد کرد و این تغییرات دکمه Home و حاشیه صفحه نمایش گوشی را شامل می‌شود. این تغییرات را همراه یک صفحه نمایش OLED خمیده تصور کنید تا یکی از زیباترین آیفون‌های ساخته شده تاکنون، در ذهنتان شکل بگیرد. برای دیدن این تصور جذاب به پایین نگاهی بیندازید:

iphone-8-concept-bezel-free-454353458

در کنار تغییراتی که در رابطه با طراحی فیزیکی قرار است صورت گیرد، طرفداران اپل به این تصور رسیده‌اند که این کمپانی احتمالا یک گزینه دیگر به رنگ‌بندی آیفون با نام Jet White اضافه خواهد کرد؛ و این هم نتیجه ادغام تصور قبلی آیفون 8 را با رنگ جت وایت:

iphone-8-concept-bezel-free-4535454444

با توجه به سخنان تحلیلگر، Ming-Chu Kuo، اپل ممکن است آیفون بعدی را در سه نسخه متفاوت عرضه نماید؛ دو نسخه در اندازه حال حاضر نسخه‌های پلاس و با دو لنز دوربین و یکی نیز در اندازه عادی با یک لنز. از ویژگی‌های دیگری که احتمال می‌رود در آیفون بعدی شاهد باشیم می‌توان به اسکنر رتینا، انتقال سنسور تاچ آیدی به پشت صفحه نمایش و همچنین اضافه کردن تکنولوژی واقعیت‌افزوده به دوربین گوشی اشاره نمود.

البته ممکن است تمامی این شایعات در زمان عرضه آیفون بعدی یک خاطره به حساب بیایند و هیچ‌کدام به واقعیت نزدیک نباشند اما در حال حاضر می‌توان با داشتن چنین تصوراتی در رابطه با دهمین سالگرد ساخت آیفون خیال‌پردازی کرد. نظر شما در مورد آیفون بعدی چیست؟

Cult of Mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.