اپل مشکل صفحه لمسی آیفون 6 پلاس را با دریافت 150 دلار تعمیر می‌کند

اخیراً برخی کاربران آیفون 6 پلاس از مشکلات صفحه لمسی این گوشی خبر داده و شکایت کرده بودند. حالا اپل این مشکل را تأیید کرده و با دریافت 149 دلار آن را تعمیر می‌کند.

0

بعضی کاربران آیفون 6 پلاس از ظاهر شدن یک نوار خاکستری بالای صفحه و از کار افتادن صفحه لمسی خبر داده بودند. اپل حالا این مشکل را تأیید کرده و گفته در اثر افتادن مکرر گوشی روی سطوح سخت چنین مشکلی ایجاد خواهد شد و این کاربران در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت 149 دلار گوشی خود را تعمیر کنند.

iphone-6-plus-gray-bar

اپل متوجه شده بعضی از گوشی‌های آیفون 6 پلاس ممکن است پس از برخورد مکرر به سطوح سخت و وارد شدن استرس و فشار به دستگاه دارای مشکلات چندلمسی و پرش صفحه شوند. اگر دستگاه شما این علائم را دارد، به درستی کار می‌کند و صفحه‌نمایش آن دارای ترک یا شکستگی نیست اپل با دریافت حق سرویس 149 دلاری دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

به این ترتیب اپل ایجاد این مشکل بدون ضربه به دستگاه را رد کرده و از آن‌جا که وارد کردن ضربه به دستگاه خارج از شرایط گارانتی محسوب می‌شود برای تعمیر هزینه جداگانه‌ای طلب کرده است. همچنین کاربرانی که پیش از این آیفون خود را با پرداخت مبلغ بیشتری در مراکز خدمات اپل تعمیر کرده‌اند نیز مابه‌التفاوت مبلغ پرداختی و 150 دلار را پس خواهند گرفت.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.