سامسونگ احتمالاً گوشی‌های گلکسی ‌نوت 7 بازسازی شده خود را دوباره به فروش می‌رساند

گلکسی نوت ۷ بلایی بر سر سامسونگ آورد که بعید به‌نظر می‌رسد بتواند به این زودی‌ها کمر راست کند، اما ظاهرا سامسونگ قصد ندارد از سر گلکسی نوت ۷ خود دست بردارد و ممکن است نسخه‌ای بازسازی شده از نوت ۷ را سال آینده روانه بازار کند.

0

حتی اگر طرفدار گوشی‌های هوشمند تراز اول هم نباشید، باز هم به احتمال زیاد گلکسی نوت 7 را می‌شناسید، این گوشی با خرابی‌هایی که به بار آورد در عرض یکی دو ماه توانست شهره آفاق شود. آتش گرفتن گلکسی نوت 7، سامسونگ را مجبور کرد تا جام شوکران را سربکشد و تولید این گوشی تراز اول خود را در ابتدای ورود به بازار متوقف کند. از طرف دیگر برای جلوگیری از خرابی‌های بیشتر، سامسونگ تمامی گلکسی‌های نوت 7 موجود در بازار را فراخوان کرد.

تمامی این موارد دست به دست هم دادند تا بر این باور باشیم که گلکسی نوت 7 برای همیشه غزل خداحافظی را خوانده است اما از قرار معلوم این سکه روی دیگری نیز دارد و منابع ناشناس کره‌ای از عزم سامسونگ برای بازسازی گلکسی نوت 7 های فراخوان شده و عرضه مجدد این گوشی به بازار در سال آینده میلادی خبر می‌دهند. به گفته این منابع ناشناس، سامسونگ هنوز تصمیم قطعی برای بازسازی و فروش مجدد گلکسی نوت ۷ نگرفته اما اگر در نهایت در این زمینه تصمیم‌گیری انجام شود انتظار می‌رود گلکسی نوت 7 راه خود را به بازار کشورهایی نظیر هندوستان و ویتنام باز کند.

اگر اخبار خرابی گلکسی نوت 7 را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که سامسونگ مدعی است متخصصین این شرکت در حال تلاش برای پیدا کردن علت آتش گرفتن گلکسی‌های نوت 7 هستند و با این حساب مشخص نیست سامسونگ چگونه می‌خواهد گوشی را بازسازی کند که هنوز علت خرابی آنرا نمی‌داند!

از طرف دیگر گلکسی نوت 7 باعث ریختن آبروی سامسونگ هم شد، و مدیران ارشد سامسونگ در چین برای عذر خواهی به پای مشتریان افتادند، در آمریکا هم سامسونگ در سه روزنامه معتبر این کشور، آگهی رسمی عذر خواهی منتشر کرد. با این حساب بازسازی مجدد گلکسی نوت 7 و عرضه این گوشی به بازار کار چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

گلکسی نوت 7 به لحاظ اقتصادی نیز چندین میلیارد دلار به سامسونگ ضرر زد و فروش مجدد نوت 7 آنقدر حاشیه سود نخواهد داشت که ضررهای سامسونگ را جبران کند. با این حساب باید آیا سامسونگ دست از سر گلکسی نوت 7 برخواهد داشت یا اینکه با روانه کردن مجدد این گوش قصد دارد به نوعی آبروی رفته را به جوی بازگرداند.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.