وان‌پلاس 3T با اسنپ‌دراگون ۸۲۱، باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی و قیمت ۴۴۰ دلار معرفی شد

پس از چندین ماه شایعه وان‌پلاس سرانجام پرچم‌دار جدید خود 3T را به عنوان نسخه ارتقا یافته وان‌پلاس 3 با باتری بزرگتری، چیپست و دوربین سلفی بهتر و البته قیمت بالاتر معرفی کرد.

وان‌پلاس 3T حالا از پردازنده جدید اسنپ‌دراگون 821 استفاده می‌کند و در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی هر دو با حافظه از نوع UFS 2.0 عرضه خواهد شد. گوشی جدید حالا در دو رنگ طلایی و رنگ جدید باروتی عرضه خواهد شد.

oneplus-3t-performance

دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی نسبت به وان‌پلاس 3 بدون تغییر مانده و تنها یک لایه یاقوت کبود برای محافظت بیشتر در برابر خش روی آن اضافه شده است. دوربین سلفی اما بهبود بزرگی یافته و حالا به‌جای سنسور 8 مگاپیکسلی سونی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌کند. به این ترتیب دیافراگم f/2.0 ثابت مانده اما اندازه پیکسل‌ها از 1.4 به 1.0 میکرومتر کاهش یافته است. این دوربین سلفی حتی به فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز مجهز بوده و می‌تواند ویدئوهای فول اچ‌دی 1080p@30fps نیز ضبط کند.

oneplus-3t-gold

سرانجام شاید مهم‌ترین ارتقا در وان‌پلاس 3T برای بسیاری از کاربران افزایش ظرفیت باتری از 3000 به 3400 میلی‌آمپرساعت است. کماکان فناوری شارژ سریع Dash Charge وان‌پلاس برای این گوشی در نظر گرفته شده و متأسفانه این گوشی کماکان با اندروید مارشملو و نه نوقا عرضه خواهد شد.

این گوشی قرار است از هشتم آذرماه با قیمت 440 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی و 480 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی عرضه شود. به این ترتیب وان‌پلاس 3T با قیمتی 40 دلار گران‌تر از وان‌پلاس 3 عرضه خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:
1 نظر
  1. علی احمدی می‌گوید

    گوشی بسیار خوبیه مسخصات و قیمت عالی

نظرات بسته شده است.