گوشی Vivo V5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی شد

شرکت ویوو که این روزهای از آن به عنوان دومین عرضه کننده بزرگ گوشی همراه در بازار چین یاد می‌شود، ساعاتی پیش از گوشی Vivo V5 برای افرادی که عشاق گرفتن تصاویر سلفی هستند رونمایی کرد.

1

شاید بتوان بارزترین ویژگی گوشی هوشمند  Vivo V5 را در برخورداری از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX376 سونی با بزرگی دیافراگم  f/2.0 دانست که تصاویر بسیار شفاف را حتی در محیط‌های نسبتاً کم‌نور ثبت خواهد کرد، با این حال شرکت سازنده برای افزایش کیفیت تصاویر سلفی توسط این دوربین، فلش LED نیز در کنار آن تعبیه شده است.

این محصول می‌تواند فروش گوشی‌هایی همچون اکسپریا XA که به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با F1/2.6 و قابلیت لرزش گیر اپتیکال تجهیز گردید و حتی گوشی X7 با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را به چالش بکشد. علاوه بر این گوشی جدید ویوو در قاب پشتی نیز میزان دوربین 13 مگاپیکسلی با AF تشخیص فاز و قابلیت ضبط ویدئوهایی با 1080p است.

vivo-v5-3

از بحث دوربین‌های این محصول که بگذریم، نمایشگر 5.5 اینچی ال‌سی‌دی با وضوح تصویر اچ‌دی گوشی Vivo V5 را پوشش خمیده گوریلاگلس  2.5D محافظت کرده و در سوی دیگر سنسور اثر انگشت آن عملیات تشخیص هویت را در 0.2 ثانیه انجام خواهد داد.

همچون دیگر گوشی‌های بالا رده 2016، گوشی Vivo V5 نیز از یک تراشه هشت هسته‌ای که شرکت سازنده از اعلام نام آن خودداری کرده، بهره می‌برد و دارای 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی است.

vivo-v5-1

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بهره‌مندی از اندروید 6 مارشملو که بر روی رابط کاربری OS 2.6 توسعه یافته، تراشه صوتی AK4346 Hi-Fi، وزن 154 گرمی، ضخامت بدنه 7.55 میلی‌متری و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. انتظار می‌رود فروش ویوو وی 5 از هفته آینده در رنگ‌های خاکستری و طلایی تیره با قیمت 265 دلار آغاز شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محسن می‌گوید

    ویژه عاشقان سلفی با دماغ یه طرفه از زاویه خاص