واتس‌اپ تماس ویدئویی را برای تمام کاربران فعال کرد

واتس‌اپ بیشتر از یک میلیارد کاربر فعال در ماه دارد و باخبر شدیم تمامی کاربران واتس‌اپ از هم اکنون قادر به استفاده از امکان تماس ویدئویی در واتس‌اپ هستند.

6

اپلیکیشن‌های ارسال و دریافت پیام، رقابت سخت و دشواری با یکدیگر دارند و با اضافه کردن امکانات کلیدی و اساسی، به راحتی می‌توانند کاربران را از سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان جذب کنند. از طرف دیگر بازار امکان تماس ویدئویی در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان داغ است و گوگل با عرضه اپلیکیشن Duo توانست راه‌ چند ساله را یک شب طی کند و این اپلیکیشن‌ به سرعت در رده‌های بالای دانلود گوگل‌پلی قرار گرفت.

باخبر شدیم واتس‌اپ هم که اکنون بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، امکان تماس ویدئویی را برای تمامی کاربران خود فعال کرده است. به این ترتیب اگر هوس کرده‌اید با مخاطبان خود تماس ویدئویی برقرار کنید، کافی است تا واتس‌اپ را به جدیدترین نسخه آپدیت کرده و سپس پس از وارد شدن به قسمت چت، بر روی آیکون تماس ویدئویی که در بالا و سمت راست واقع شده است ضرب انگشت نمایید.

whats-app-video-call

منوی تماس ویدئویی نیز ظاهر آشنایی دارد و شباهت‌های زیادی با اپلیکیشن‌‌‌های FaceTime, اسکایپ، مسنجر فیس‌بوک و گوگل Duo در منوی تماس ویدیویی واتس‌اپ با این اپلیکیشن‌ها به چشم می‌خورد. اگر از طرفداران واتس‌اپ باشید، حتما به خوبی می‌‌دانید که توسعه‌دهنده این اپلیکیشن در اضافه کردن سرویس‌های جدید وسواس زیادی به خرج می‌دهد، واتس‌اپ در سال ۱۳۸۸ راه‌اندازی شد، اما تا سال ۱۳۹۰ شاهد امکان چت گروهی نبود. امکان تماس صوتی هم سال گذشته به واتس‌اپ راه پیدا کرد.

با این حساب می‌توان گفت امسال پرکارترین سال برای واتس‌اپ بوده است چرا که شاهد امکانات زیادی نظیر نسخه دسکتاپ، رمزگذاری انتقال پیام در مبدا و مقصد و امکان نوشتن و طراحی بر روی عکس‌ها و تصاویر  در واتس‌اپ بودیم. اکنون نیز اضافه شدن امکان تماس ویدئویی، واتس‌اپ را به یک اپلیکیشن ارسال پیام تمام عیار تبدیل کرده است.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. حسن می‌گوید

    آقا کوش؟ کجاست؟ ما که چیزی نمی بینیم!!!

    1. حسن می‌گوید

      امروز ساعت 10 صبح به وقت تهران فعال شد …..
      تماس تصویری واتس اپ… ایول

  2. بهنام می‌گوید

    چه عجب یه جا از تلگرام جلو افتاد بالخره

    1. حسن می‌گوید

      واتس اپ از هر نظر از تلگرام سرتره ….

  3. Naghi می‌گوید

    استفاده از یک اکانت اینستا در دو گوشی مجزا قابل استفاده هست؟ چطور؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      هر شخصی با داشتن یوزرنیم و پسورد میتونه در هر دستگاهی وارد بشه. دیگه چطور نداره!
      ضمنا اینستاگرام درست هست و لطفا سوالتون رو پای مطلب مرتبط بپرسید چون ارتباطی به این مطلب نداشت.