آپدیت اندروید ۷ برای اچ‌تی‌سی ۱۰ آذر ماه منتشر خواهد شد

طرفداران پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی یعنی اچ‌تی‌سی 10 مدتی است که منتظر اندروید 7 هستند. اخباری حول این آپدیت جدید برای طرفداران اچ‌تی‌سی منتشر شده است. در ادامه با فارنت همراه باشید…

1

مردادماه شرکت اچ‌تی‌سی قول داد که جدیدترین پرچم‌دار خود، HTC 10 و همچنین HTC One M9 و One A9 را تا پایان یک‌چهارم پایانی سال 2016 به اندروید 7 مجهز خواهد کرد. اکنون در اواسط این یک‌چهارم سال 2016 قرار داریم و همین مورد ممکن است باعث ایجاد نگرانی در دل کاربران این گوشی‌ها شود. ماه پیش بنچمارکی منتشر شد که ادعا می‌کرد رابط کاربری جدیدی بر پایه اندروید 7 برای گوشی اچ‌تی‌سی 10 ارائه شده است. ظاهرا این رابط کاربری مراحل پایانی ساحت خود را می‌گذراند و به زودی و به طور رسمی عرضه خواهد شد.

با توجه به سخنانی که از سوی یک منبع نزدیک به کمپانی اچ‌تی‌سی 10 گفته شد، گوشی‌های HTC 10 سفارش اروپا تا پایان ماه نوامبر یا اوایل دسامبر (آذرماه)، اندروید 7.0 را دریافت خواهند کرد. البته انتظار می‌رود کاربران سفارش آمریکا نیز بتوانند کمی بعد از اروپا به جدیدترین نسخه از اندروید دسترسی پیدا نمایند. اندروید 7 یا نوقا ویژگی‌های جدیدی به ارمغان می‌آورد از جمله قابلیت App Shortcuts که مشابه 3D Touch آیفون است. هرچند تغییرات کوچکی در پوسته و ظاهر این سیستم عامل به وجود آمده است.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهنام می‌گوید

    دوستان همه برن آپدیت کنن امروزاومد نسخه های اروپایی امروز میتونن بزنن 1395/11/05