درز تصاویر میت ۹ پرو هواوی با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی خمیده

چندی پیش شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند هواوی میت ۹ و هواوی میت ۹ پورشه دیزاین بودیم، این گوشی‌های جدید خانواده میت هواوی در نظر کاربران و منتقدین خوش درخشیدند و ظاهرا گوشی جدیدی با نام هواوی میت 9 پرو با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خمیده در دستور کار هواوی دارد.

0

هواوی ثابت کرد که کار خود را به خوبی بلد است و بزرگان صنعت موبایل باید حواسشان به هواوی باشد چرا که این شرکت در سال جاری میلادی بیشتر از یک صد میلیون دستگاه گوشی همراه هوشمند به فروش رسانده است. به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی می‌توان مجموع گوشی‌های فروخته شده هواوی در سال ۲۰۱۶ را بیشتر از صد میلیون دستگاه گوشی دانست. رسیدن به چنین آمار فروشی، کار هر شرکتی نیست و بدون شک تولید گوشی‌های متنوع و گوناگون یکی از راه‌های بدست آوردن دل مشتریان مشکل پسند است.

mate-9-pro-leak

اگر از طرفدران گوشی‌های هواوی باشید حتما در جریان معرفی دو گوشی هواوی مِیت ۹ و میت ۹ پورش دیزاین، قرار گرفته‌اید، هواوی میت ۹، فبلت بزرگ هواوی است که هر سال شاهد نسخه جدید آن هستیم، هواوی ۹ پورش دیزاین هم گوشی اشرافی و گران‌ قیمتی است که مشتریان خاص خود را دارد. در هواوی میت ۹ پورش دیزاین شاهد صفحه‌نمایش خمیده بودیم، اما هواوی میت ۹ از این صفحه‌نمایش بی‌بهره مانده است.

به این ترتیب این پرسش در ذهن هواداران هواوی مطرح شد که آیا هواوی نسخه‌ای از میت ۹ را با صفحه‌نمایش خمیده و قیمت مناسب عرضه خواهد کرد؟

از قرار معلوم پاسخ به این سوال مثبت است، گوشی که تصاویر آنرا مشاهده می‌کنید، هواوی میت ۹ پرو است، این گوشی صفحه‌نمایشی خمیده دارد و به لحاظ طراحی شباهت‌های زیادی بین این گوشی و هواوی میت ۹ پورش دیزاین وجود دارد.

huawei-mate-9-pro-leak_3

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از هواوی میت ۹ پرو به بیرون درز کرده است، با یک گوشی تمام عیار طرف هستیم، صفحه‌نمایش خمیده ۵.۵ اینچی، با رزولوشن QHD از نوع AMOLED، به همراه ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی در کنار پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 960 که از معماری ۶۴ بیتی بهره می‌برد در هواوی میت ۹ پرو به چشم می‌خورد. در کنار این تجهیزات سخت‌افزاری، شاهد چیپست گرافیکی Mali-G71 MP8 GPU، دوربین ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهایLeica در قسمت پشت گوشی و دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو هواوی میت ۹ پرو نیز هستیم.

هواوی برای این گوشی تراز اول خود، باتری ۴ هزار میلی‌آمپری را که از نوع غیر قابل تعویض است در نظر گرفته است و به لحاظ نرم‌افزاری نیز هواوی میت ۹ پرو چیزی کم و کسر ندارد، اندروید نسخه ۷.۰ نوقا به همراه رابط کاربری EMUI نسخه ۵ را در گوشی جدید خمیده هواوی شاهد هستیم.

androidheadlines.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.