اپ‌نت: توت فرنگی – بازی معمایی حدس کلمات

توت فرنگی یک بازی ایرانی از سری بازی‌های مهرآور است که سعی کرده علاوه بر سرگرمی‌بخش بودن اطلاعات عمومی کاربران را نیز افزایش دهد.

0

ایده بازی ساده است و کافیست با استفاده از کیبوردی که در مقابل شما قرار گرفته حروف جواب را حدس بزنید. با هر بار انتخاب درست آن حرف به هر تعداد و در هر جایگاهی از کلمه جواب که باشد مشخص خواهد شد تا کار شما برای حدس سایر حروف ساده‌تر شود. به این ترتیب حتی اگر جواب را بلد نباشید بهتر است با حدس حروف پرکاربرد فارسی کار را کمی آسان‌تر کرده و اگر پاسخ قطعاً غیرفارسی خواهد بود از حدس حروفی مثل ص، خ، ث و ظ بپرهیزید! ایده این‌گونه بازی‌ها البته تازگی ندارد اما همواره می‌تواند اوقات فراغت شما را پر کند.

toot-farangi-2

یکی از مزایای بازی حجم بسیار کم و 1.1 مگابایتی آن است که البته با توجه به نبود تصاویر گرافیکی زیاد قابل توجیه است. در هر مرحله تنها به تعداد حروف تشکیل دهنده پاسخ امکان حدس دارید و اگر نتوانید کلمه را به درستی تایپ کنید 50 سکه از شما کسر شده و اگر موفق شوید 50 سکه کسب خواهید کرد. این تعداد سکه به مرور زمان و در مراحل بالاتر تا حتی 300 سکه نیز افزایش خواهد یافت و به این ترتیب باید در حدس‌هایتان هوشمندانه‌تر عمل کنید.

اگر پاسخ یکی از سوالات را نمی‌دانستید می‌توانید با پرداخت 50 سکه یک حرف جواب را ببینید، با پرداخت 40 سکه چند حرف را حذف کنید و یا با 120 سکه به مرحله بعد بروید. هرگاه سکه‌هایتان تمام شد هم می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای سکه خریداری کنید.

شاید بتوان مهم‌ترین نقاط ضعف توت فرنگی را نداشتن ایده‌ای جدید، نبود افکت‌های صوتی جذاب و شیوه‌های جدیدی برای تشویق کاربر دانست. در این بازی همچنین نمی‌توانید یک موضوع خاص را انتخاب کنید و سوالات به صورت خودکار و تصادفی از موضوعات مختلفی مثل اطلاعات عمومی، سینما، فوتبال، جغرافیا، ادبیات و … انتخاب خواهند شد. در عوض توت فرنگی رابط کاربری مناسبی دارد و برای امتحان کردن آن هم نیاز به پرداخت پول ندارید. این بازی را می‌توانید به رایگان از کافه‌بازار دانلود کنید.

appnet-bazaar

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.