سامسونگ کار بر روی آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را آغاز کرد

در حالی که هفته گذشته سامسونگ سرانجام پیش‌نمایش آپدیت اندروید 7 را برای گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر کرد، امروز یک وب‌سایت نزدیک به سامسونگ مدعی شده است که این شرکت کره‌ای کار بر روی آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را هم آغاز کرده است.

2

این روزها تب انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا برای گوشی‌های اندرویدی بالا گرفته و در این بین خریداران گوشی‌های پرچم‌دار که هزینه بیشتری نسبت به میان بازار هزینه کرده‌اند نیز نگران دریافت نکردن آپدیت مورد بحث هستند.

در این بین شرکت‌هایی همچون سامسونگ که در طول یک سال گوشی‌های بالا رده متعددی را با قدرت گرفتن از پلتفرم اندروید به بازار عرضه می‌کنند، مجبور هستند برای راضی نگاه داشتن علاقه‌مندان به برند خود، در جهت آماده کردن جدیدترین نسخه از این پلتفرم که با نام اختصاری نوقا شناخته می‌شود، مدت زمانی زیاد را در کنار منابع وسیع مالی صرف کنند.

هفته پیش بود که خبری مبنی بر انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 7 اج را با شما در میان گذاشتم و این در حالیست که وب‌سایت sammobile که یک منبع معتبر نزدیک به سامسونگ محسوب می‌شود، مدعی گردیده که شرکت کره‌ای کار بر روی آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج هم که به نوعی پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ محسوب می‌شود را هم آغاز کرده است.

آپدیت اندروید 7 نوقا که برای گوشی‌های سری گلکسی اس 6 هم‌اکنون با شماره ساخت XXS5DPK7 شناخته می‌شود، احتمالاً اوایل سال 2017 برای پرچم‌داران سال گذشته سامسونگ منتشر خواهد شد. در همین حال اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، بدون شک شرکت سامسونگ چند آپدیت تجمعی را پیش از انتشار آپدیت اصلی اندروید 7 برای گوشی‌های گلکسی اس 6  و اس 6 اج منتشر خواهد کرد که زیر ساخت نصب این به‌روزرسانی را فراهم کند.

اندروید 7 برای اولین بار از استاندارد Unicode 9.0 استفاده می‌کند. به این ترتیب هم تنوع شکلک‌ها یا همان ایموجی‌ها بیشتر شده و هم می‌توانید با لمس طولانی آن‌ها رنگ پوست صورتک‌ها را نیز تغییر دهید. اگر به خاطر داشته باشید اندروید 6 مارشملو با قابلیتی به‌نام Doze Mode عرضه شد که در اندروید 7 ارتقا یافته است. علاوه بر این در نظر داشته باشید سامسونگ آپدیت اندروید 7 نوقا که هفته پیش برای سری گلکسی اس 7 عرضه شد را بر روی رابط کاربری جدید UX توسعه داده، با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که این رابط کاربری سرانجام برای پرچم‌داران 2015 شرکت کره‌ای نیز عرضه شود.

sammobile.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    خدا کنه واسه اس6 بیاد

  2. مهدی می‌گوید

    باسلام من s7ادیج دارم کجااندروید 7برای سامسونگ اس ۷ عرضه کرده یک اپدیت اومداونم برای بیشرگوشی بوداندروید۷نوقانبودمگابایتشم ۱۶۶مگابایت بودبدتشکراگراندروید۷ اومده اطلاع بدین باتشکر