اپ‌نت: تغییر خودکار و هوشمند والپیپر Smart Wallpaper

برای داشتن تصاویر پس‌زمینه متفاوت که در شرایط مختلف به دلخواه شما تغییر حالت می‌دهند از اپلیکیشن Smart Wallpaper استفاده کنید. این اپ به‌گونه‌ای قابل تنظیم است که در شرایط مختلف آب‌وهوایی و در روزها و ساعت‌های متفاوت تصاویر متنوع و با کیفیتی را در پس‌زمینه سیستم اندرویدی شما به نمایش می‌گذارد.

0

این اپ فوق‌العاده حرفه‌ای ویژگی‌های متنوع و جذابی برای کاربران خود در نظر گرفته است، از جمله این‌که در صفحه اول آن با بخش‌های قابل تنظیمی روبرو می‌شود، در قسمت Part of the day می‌توان تعیین کرد که در کدام بخش از شبانه‌روز چه تصویری به عنوان پس‌زمینه قرار بگیرد، به این‌صورت که بازه زمانی ابتدا انتخاب و سپس تصویر موردنظر برای آن بازه درنظر گرفته می‌شود. در بخشی با نام Weekdays این انتخاب تصویر به‌صورت روزهای هفته قابل تفکیک می‌باشد، مثلا برای هریک از روزهای هفته می‌توان تصویری متفاوت انتخاب نمود. این تفکیک تصویر در بخش Month راجب هر ماه از سال صدق می‌کند.

smart-wallpaper

بخش متفاوت اپلیکیشن Smart Wallpaper قابلیت تغییر پس‌زمینه درصورت اتصال به شبکه‌های مختلف WiFi می‌باشد، به‌این صورت که شبکه‌های ذخیره شده را با یک تصویر مشخص کرده و هربار که به آن متصل می‌شود همان تصویر به‌عنوان پس‌زمینه نمایش داده می‌شود. در قسمت Weather همان ویژگی‌های شبکه اینترنت برای آب‌وهواهای متفاوت قابل تنظیم است، به‌طور مثال برای هر نوع آب‌وهوا می‌توان تصویری مطابق با آن انتخاب و جایگذاری نمود. در نهایت با انتخاب Random تصاویر به‌ شیوه تصادفی به‌عنوان پس‌زمینه به‌صورت خودکار تغییر می‌کنند.

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.