ده هزار دلار جایزه سامسونگ برای توسعه‌دهندگان اپ‌های تایزن

سامسونگ یکه و تنها در حال گسترش و توسعه سیستم‌عامل تایزن است، این شرکت کره‌ای رویای جایگزین کردن تایزن را به جای اندروید در سر می‌پرواند، اکنون نیز برای توسعه هرچه بیشتر اپلیکیشن‌های تایزن، سامسونگ ده هزار دلا جایزه برای توسعه‌دهندگان اپ‌های تایزن در نظر گرفته است.

1

سامسونگ علاقه زیادی دارد تا پا جای پای اپل بگذارد و اکو سیستم داخلی خود را بنا کند، توسعه یک سیستم عامل مختص به سامسونگ به گسترش این اکو سیستم داخلی کمک زیادی می‌کند، از طرف دیگر سیستم‌عامل به هر اندازه هم که قوی و کارآمد باشد، باز هم این اپلیکیشن‌ها هستند که یک سیستم‌عامل را زنده نگه می‌دارند، به همین دلیل سامسونگ از هر دست‌آویزی برای تشویق توسعه‌دهندگان به ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل تایزن استفاده می‌کند.

به همین منظور شاهد راه‌اندازی برنامه تشویقی از جانب سامسونگ برای حمایت و ایجاد انگیزه در توسعه دهندگان اپ‌های تایزن هستیم. این برنامه تشویقی از بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تا مهر ماه سال آینده به طول خواهد انجامید، سامسونگ برای اینکه توسعه‌دهندگان به ساخت اپلیکیشن برای تایزن علاقه بیشتری نشان دهند در مجموع حدود ۹ میلیون دلار جایزه در نظر گرفته است.

قرار است تعداد یک صد اپلیکیشن برتر تایزن جایزه‌ای ده هزار دلاری دریافت کنند. به این ترتیب توسعه‌دهندگانی که این دست‌ و دلبازی سامسونگ نظر آنها را جلب کرده برای ثبت نام در این برنامه تشویقی از دی ماه امسال باید اقدام کنند. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند سامسونگ Z1, Z2 و Z3 از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند، احتمال می‌رود تا سال آینده یک گوشی دیگر نیز با این سیستم عامل از جانب سامسونگ روانه بازار شود.

همان‌‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، سلاطین صنعت موبایل به فکر گسترش اکوسیستم خود هستند، از طرف دیگر گوگل این روزها از خرابی گلکسی‌ نوت ۷ نهایت استفاده راه کرده است و گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال این شرکت فروش خوبی را برای گوگل رقم زده‌اند. این امر می‌تواند بیانگر عزم گوگل برای حضور بیشتر در بازار موبایل باشد.

به این ترتیب سامسونگ باید طرحی نو در اندازد و با تقویت بیشتر اکوسیستم خود، آینده مطمئن‌تری را در بازار آشفته موبایل از آن خود کند.

engadget.com

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جمیل می‌گوید

    سامی به چه روزی افتاده هواوی بمیره برات