افتتاح دومین مرکز خدمات پس از فروش اختصاصی هواوی در ایران در شهر مشهد

شرکت هواوی روز پنجشنبه در مراسمی دومین مرکز اختصاصی خدمات پس از فروش خود در ایران را در شهر مشهد افتتاح کرد.

0

در کنفرانس خبری که به همین منظور و با حضور برخی از اصحاب رسانه و مدیران ارشد خدمات پس از فروش شرکت هواوی و همچنین شرکت حامی برگزار گردید، حمید شاهرخ‌نیا، مدیر خدمات پس از فروش دفتر هواوی در ایران اعلام کرد: از ابتدای راه‌اندازی بخش خدمات پس از فروش شرکت هواوی در ایران، یکی از اهداف ما گسترش مرکز خدمات پس از فروش در سطح ایران به منظور راه‌اندازی مراکز خدمات کاملا اختصاصی هواوی و در همین راستا بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش خاورمیانه را در بازار موبایل ایران افتتاح کردیم و حالا دومین مرکز بزرگ خدمات پس از فروش اختصاصی هواوی را در مشهد افتتاح خواهیم کرد.

حمید شاهرخ نیا

مدیر خدمات پس از فروش دفتر هواوی در ایران در ادامه در پاسخ به فارنت در خصوص دلیل افتتاح مرکز خدمات پس از فروش اختصاصی هواوی در مشهد به عنوان دومین مرکز در ایران تاکید کرد که شهر مشهد مرکز منطقه خراسان است که دومین سهم از فروش بازار شرکت هواوی را دارد و دلایل دیگری نظیر حجم ورود مسافران به این شهر و سایر موارد نیز وجود دارد. در خصوص شهر کرج نیز ما به دلیل وجود مشتریان و مراجعه انها به شهر تهران در این شهر مرکزی را افتتاح خواهیم کرد تا مشتریان سهولت بیشتری را در استفاده از خدمات ما داشته باشند.

huawei-2nd-exclusive-after-sales-center-in-iran-03

وی در ادامه افزود: در همین راستا ما دو مرکز بزرگ خدمات پس از فروش اختصاصی هواوی را تا ابتدای زمستان در شهرهای کرج و به احتمال زیاد اهواز افتتاح خواهیم کرد.

حمید شاهرخ نیا افزود: ما در عین حال ما برای افزایش گستره خدمات خود از مراکز خدمات پس از فروش مشترک با سایر برندها و با مسئولیت شرکت حامی نیز بهره می‌بریم که در ماه‌های اخیر شاهد افتتاح این مراکز در شهرهای شیراز، اصفهان، تبریز، همدان، اردبیل، قم، ساری و کرمانشاه بوده‌ایم.

مدیر خدمات پس از فروش دفتر هواوی در ایران همچنین با اشاره به عرضه محصولات جدید هواوی در بازار تلفن همراه تاکید کرد: ما در کنار استفاده از فناوری‌های جدید و نوآوری در آنها، در خمات پس از فروش نیز نوآوری‌هایی را داشته‌ایم و برای محصولات جدید هواوی یعنی Mate 9 و Honor 8، خریداران این گوشی‌ها از 3 ماه سرویس تعویض LCD رایگان (برای یک بار) برخوردار هستند.

hamid-shahrokhnia-huawei

وی همچنین از ادامه سرویس‌های سرویس درب منزل در شهرهای بزرگ خبر داده و خاطرنشان کرد که حداکثر زمان برگشت کالا به مشتری در مراکز “هواوی سرویس” در ایران فقط 3 روز تعیین شده و همچنین در صورتی که کالای کاربر با شرایط تعویض مواجه شود، بعد از دریافت کالای معیوب از 48 تا 72 ساعت گوشی یا تبلت به درب منزل مشتری به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به خبرهای منتشر شده در خصوص رجیستری گوشی‌ها و وضعیت خدمات پس از فروش برای کالاهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند تاکید کرد: خدمات پس از فروش هواوی تا زمانی که به امکانات مورد نیاز برای تشخیص کالاهای قاچاق دسترسی نداشته باشد امکان تفکیک سرویس خدمات پس از فروش برای مشتریان را نخواهد داشت و مطمئنا در صورتی که دسترسی به این امکانات از سوی سازمان‌های ذیربط فراهم شود، در ارائه سرویس به کالاهایی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده‌اند تفاوت قائل خواهد شد.

huawei-2nd-exclusive-after-sales-center-in-iran-02

در این کنفرانس خبری همچنین رامین سلطانی مدیرعامل شرکت حامی اعلام کرد: خوشحالیم که توانسته‌ایم به وعده‌هایی که در آغاز به کار فعالیت و مشارکت با شرکت هواوی داده‌ایم، عمل کنیم.

ramin-soltani-hami

وی افزود: مرکز خدمات پس از فروش اختصاصی در شهر مشهد در واقع مسئولیت ارائه خدمات پس از فروش اختصاصی به تمام مشتریان در خراسان بزرگ شامل خراسان شمالی،‌رضوی و جنوبی را خواهد داشت و باید خاطرنشان کنم که شرکت حامی در بیشتر شهرهایی که در آنها فعال است بیش از یک مرکز دارد و تا یک ماه دیگر ما مسئولیت انجام خدمات پس از فروش یک شرکت گارانتی ایرانی را بر عهده خواهیم گرفت که در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم خواهد شد.

huawei-2nd-exclusive-after-sales-center-in-iran-04

کالاهای هواوی با 18 ماه خدمات پس از فروش و دو هفته گارانتی تعویض به بازار عرضه می شوند. از سوی دیگر آن دسته از گوشی های هواوی که دارای باتری های جداشونده هستند دارای 6 ماه گارانتی تعویض باتری هستند. هواوی اعلام کرده است گفتنی است شرکت حامی مسئول ارایه خدمات پس از فروش گوشی های هوشمند و تبلت های هواوی در ایران نیز از برنامه های خود برای گسترش شبکه خدمات هواوی خبر داد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.