دوره تجاری‌سازی آواکمپ برای شرکت‌های نوپای تکنولوژی برگزار می‌شود

شتاب‌دهنده آواتک که به صورت تخصصی روی شتابدهی شرکتهای نوپای حوزه تکنولوژی متمرکز است، به تازگی دوره جدیدی را به نام «آواکمپ» راه‌اندازی کرده است. آواکمپ یک دوره فشرده ۸ هفته‌ای است که فرصت تجاری‌سازی محصول اولیه یا ایده را با در اختیار گذاشتن فضای کاری تیمی،‌ آموزش به روزترین متد مرتبط با توسعه محصول و بازاریابی و مشاوره مستقیم از مربیان و کارآفرینان خبره و مرتبط و همچنین آماده‌سازی برای ارائه به سرمایه‌گذار را فراهم می‌آورد.

0

تمامی این امکانات برای تیمهای منتخبی که پیش‌تر فرم تقاضا را ارسال کرده‌اند رایگان خواهد بود و هزینه یا سهم شراکتی از آنها دریافت نخواهد شد.

محسن ملایری مدیرعامل آواتک می‌گوید:

دوره آواکمپ برای شتاب‌دهنده آواتک و تیم‌های کارآفرین مانند یک دوره آزمایشی عمل می‌کند. از یک سو ما این فرصت را قبل از گرفتن تصمیم برای سرمایه‌گذاری داریم که از نزدیک تیم‌های کارآفرین را ارزیابی و در عمل مشاهده کنیم و از سوی دیگر تیم‌های کارآفرین نیز ضمن بهره‌مندی از آموزه‌های تجاری‌سازی، از مفید بودن آواتک اطمینان حاصل می‌کند. این رابطه برد-برد باعث شد که این دوره به طور رایگان تعریف و به کارآفرینان ارائه شود.

فلسفه پدید آمدن آواتک توانمندسازی و سرمایه‌گذاری در شرکتهای نوپایی است که کارآفرینان آن قدم‌های اولیه را برداشته‌اند اما درحال دست‌و پنجه نرم کردن با مشکلاتی هستند که موجب می‌شود سرعت رشدشان در حداکثر ممکن خود نباشد. این مشکلات نظیر نداشتن فضای کاری، دسترسی نداشتن به افراد باتجربه و آگاه به زیر و بم شرایط و بازار، نیاز به بهینه‌سازی کمینه محصول پذیرفتنی و اعتبارسنجی مدل کسب و کار، نیازمندی به مشاوره‌های فنی و مشکلاتی مانند اینها، همگی در یک دوره ۲ ماهه فشرده توسط آواکمپ برطرف می‌شود تا تیم‌ها بتوانند گامی بلندتر به سمت جلو بردارند.

همچنین انتظار می‌رود که تیم‌های حاضر در آواکمپ در انتهای دوره، آمادگی شرکت در دوره شتابدهی آواتک و یا معرفی مستقیم به سرمایه‌گذار را داشته باشند.

بر اساس این گزارش آواکمپ فضای کار مناسب و پویا به مدت ۲ ماه در اختیار هر یک از تیم‌ها می‌گذارد. همچنین در طول این ۲ ماه با برگزاری مستمر کارگاه‌های آموزشی کاملاً مرتبط و ارائه مشاوره مستقیم به تیم‌ها؛ آنها را با به روزترین روشها و جدیدترین مفاهیم آشنا می‌کند. علاوه بر کارگاه‌ها، تیم‌ها میتوانند در صورت نیاز از موفق‌ترین صاحبان و مدیران کسب و کارهای موجود و یا متخصصین حوزه‌های مختلف تقاضای مشاوره کنند و از دیدگاه و تجربه این افراد بهره‌مند شوند.

تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این دوره  تا تاریخ ۲۸ آبان ماه فرصت ثبت نام‌ در آن را دارند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت آواتک مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.