اپ‌نت: KK SMS – Cool & Best Messaging

امروزه تنوع در انواع پیام‌رسان‌ها باعث شده کمتر به پیام‌رسانی از طریق پیامک گرایش داشته باشیم. اپلیکیشن KK SMS با ظاهری متفاوت و زیبا و نیز دارای کاربردهای بیشتری نسبت به پیام‌رسان اصلی دستگاه‌های اندرویدی است که این ویژگی‌ها باعث شده شاید دوباره به پیام‌رسانی از طریق SMS ویا MMS روی بیاوریم.

0

این اپ دارای ویژگی‌های متعددی است، از جمله این‌که در ابتدا یک تم با هر رنگی که بخواهد انتخاب می‌کند و در ادامه با ورود به تنظیمات آن کاربر می‌تواند بسیاری از قسمت‌ها را به سلیقه خود تغییر داده و در واقع شخصی‌سازی کند. به‌طور مثال برای هریک از مخاطبین خود یک نوتیفیکشن متفاوت انتخاب کند تا هنگام دریافت پیام از وی بدون مراجعه به گوشی متوجه شود که از کدام مخاطب پیام دریافت کرده است. پیام‌ها را می‌توان از دو سیم‌کارت نیز دریافت کرد همچنین با شیوه حباب شناور قابل دیدن و پاسخگویی می‌شوند.

kk-sms-cool-best-messaging

حتی جزئیات پیام‌ها از جمله اندازه و نوع فونت، رنگ نوشته‌ها، رنگ حباب پیام و تفاوت رنگ بین پیام ارسالی و دریافتی نیز امکان تغییر دارند. کاربر برای رهایی از دریافت پیام‌های تبلیغاتی نیز با استفاده از KK SMS راه‌حلی خواهد داشت و نیز می‌تواند مخاطبینی که نمی‌خواهد از آن‌ها پیام دریافت کند را به لیست بلاک‌شده‌ها بیفزاید. قابلیت منحصربفرد این اپ دارا بودن جعبه پیام‌های شخصی آن است که در آن می‌توان به‌راحتی عکس و پیام‌های خصوصی را ارسال کرد و آن‌ها به‌صورت خودکار بعد از 24 ساعت از صفحه پیام‌ها پاک خواهند شد. حتی کاربر می‌تواند برای ورود به این جعبه رمز ورود قرار داده تا امنیت آن را نیز تامین کند.

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.