سامسونگ رنگ صورتی گلکسی اس 7 را در کره جنوبی عرضه کرد

شرکت‌های گوناگون از ترفندهای مختلف برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده می‌کنند. این‌بار سامسونگ سعی کرده تا با عرضه رنگ صورتی پرچم‌دار خود مشتریان خانم را به سمت محصولاتش جذب کند.

0

گلکسی اس 7 در ابتدا در کره جنوی در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و سفید عرضه شد و در بهار رنگ Pink Gold (که در تصویر بالا می‌بینید) نیز به این مجموعه اضافه شد. با این وجود ظاهراً سامسونگ این تنوع را کافی ندانسته و رنگ صورتی یا Pink را نیز برای این گوشی عرضه کرده که تفاوت اندکی با Pink Gold خواهد داشت. در حال حاضر این رنگ تنها برای نسخه 32 گیگابایتی و معمولی گلکسی اس 7 اج عرضه شده و خبر در مورد عرضه جهانی آن یا عرضه نسخه اج با این رنگ نیست.

galaxy-s7-pink

همچنین قیمت این نسخه نیز تفاوتی با رنگ‌های دیگر نخواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ اخیراً رنگ آبی مرجانی را نیز برای گلکسی اس 7 اج معرفی کرد و می‌توان گفت حالا تنوع رنگی خانواده گلکسی اس 7 آن هم بدون در نظر گرفتن نسخه‌های ویژه المپیک یا بتمن به 7 رنگ رسیده است!

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.