شرکت AOC مانیتور گیمینگ فوق عریض و خمیده AGON AG3512QCX را معرفی کرد

1

این روزها گیمرها علاقه بیشتری به مانیتورهای فوق عریض نشان می‌دهند و حالا AOC تصمیم گرفته مانیتور جدید AG3512QCX از سری AGON را مخصوص گیمرها و با نرخ رفرش بالا معرفی کند. این مانیتور از نسبت تصویر 21:9 و وضوح 2560 در 1080 پیکسل استفاده می‌کند و 100 درصد بازه رنگی sRGB را نیز پوشش می‌دهد.

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ AGON AG3512QCX

با وجود این‌که وضوح تصویر از وضوح مانیتورهای گیمینگ رقیب (3440 در 1440 پیکسل) پایین‌تر است اما AOC موفق شده تا نرخ رفرش تصویر را به عدد فوق‌العاده 200 هزتر برساند و به این ترتیب اگر کارت گرافیک شما به اندازه کافی قدرتمند باشد می‌توانید فریم‌ریت بسیار بیشتر و حرکت‌های روان‌تری را در بازی‌ها انتظار داشته باشید. سرعت پاسخگویی این مانیتور IPS نیز 4 میلی‌ثانیه اعلام شده است که بسیار خوب ارزیابی می‌شود. روشنایی مانیتور 300 cd/m2 و کنتراست آن نیز 2000:1 اعلام شده است.

فناوری‌های Adaptive Sync و Freesync برای جلوگیری از screen tearing یا همان پارگی تصویر ایده‌آل هستند و AOC ادعا می‌کند حالت کاهش لگ ورودی باعث عملکرد بهتر ماوس و کیبوردهای گیمینگ خواهد شد. این مانیتور همچنین با فناوری‌های کاهش نور آبی و لرزش تصویر عرضه می‌شود تا چشمتان آسیب کمتری ببیند. این مانیتور همچنین در پشت خود LEDهای RGB دارد تا به هر رنگی که بخواهید و روشن شود و هماهنگی خوبی با سایر قطعات سیستم شما داشته باشد.

مانیتور گیمینگ AGON AG3512QCX

از نظر اتصالات AGON با یک درگاه VGA، یک درگاه DVI Dual، یک درگاه HDMI 2.0 یک درگاه DisplayPort 1.2ad و دو درگاه USB 3.0 به همراه جک صدا و میکروفون عرضه خواهد شد. این مانیتور همچنین دارای بلندگوهای استریوی 5 واتی بوده و AOC قصد دارد آن را با قیمت 800 یورو در اروپا عرضه کند. به این ترتیب این مانیتور از وضوح کمتری نسبت به رقبای خمیده خود برخوردار بوده اما در عوض نرخ تازه‌سازی سریع‌تر و قیمت پایین‌تری هم دارد.

منبع digitaltrends
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جمیل می‌گوید

    با این وضع اقتصاد وسرعت پیشرفت فناوریها ادم واقعا از تکنولوژی عقب میمونه…