لنوو گوشی Moto M را با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و تراشه Helio P15 در چین معرفی کرد

لنوو را نمی‌توان سردمداری بازار تبلت‌ها یا موبایل‌ها و یا حتی لپ‌تاپ‌ها دانست. اما این شرکت همیشه تلاش خود را کرده که محصولاتی جذاب و کارآمد را تولید و عرضه کند. از تبلت‌های تاشو گرفته تا لپ‌تاپ مقاوم و گوشی‌هایی ارزان‌قیمت که ارزش خرید نسبتا بالایی دارند.

0

این شرکت مدتی پیش صنعت موبایل‌سازی موتورولا را از گوگل خریداری کرد تا بتواند جانی تازه به بازار موبایل خودش بدهد و این بار با نام موتورولا وارد بازار شود. بعد از این خرید هم شاهد محصولات جذابی همچون Moto Z بودیم که محصولی ماژولار بود.

حال پس از چند روز از این‌که تصاویری از گوشی به نام Moto M منتشر شده بود، این شرکت این محصول را امروز در چین معرفی کرد. این گوشی هوشمند حدود 295 دلار قیمت دارد و از امروز به بازار عرضه می‌شود و قابل خرید است.

moto-m2

این محصول یه گوشی ضدآب است که طراحی کلیش تفاوت چندانی با دیگر محصولات سری Moto مانند Moto Z Play ندارد و از یک زبان طراحی کلی بهره می‌گیرد. همچنین بدنه این محصول نیز تمام فلز است. گوشه‌های محصول نیز خمیده است و کمی از میزان ضخامتش در گوشه‌ها کم می‌شود، همچنین در ضخیم‌ترین قسمت این گوشی 7.9 میلی‌متر ضخامت دارد. پشت دستگاه نیز یک حسگر اثر انگشت درست زیر دوربین قرار داده شده است.

این گوشی از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی تمام اچ‌دی بهره می‌برد. یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک با کلاک پردازشی 2.2 گیگاهرتزی نوید‌دهنده یک پردازش قوی است. همچنین بهره‌گیری از چهار گیگابایت حافظه موقت رم نیز برای مالتی‌تسکینگی بی‌دردسر و روان ایده‌آل است. همچنین این محصول از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. پشت گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی قوی تعبیه شده و با یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی همراهی می‌شود. باتری محصول نیز یک باتری قدرتمند 3050 میلی‌آمپری است که همچنین از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

GSMArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.