شاید Vine دوام بیاورد! توییتر به دنبال خریدار است

مدتی است خبرهایی مبنی ار عزم توییتر برای توقف پلتفرم وبدئویی محبوب Vine به گوش می‌رسد، ظاهرا عمر این پلتفرم ویدئویی به دنیا است و درخواست‌هایی به تویئتر برای خرید Vine ارسال شده است.

0

ماه پیش صحبت‌هایی مبنی بر عزم توییتر برای توقف سرویس ویدئو Vine به گوش رسید، از قرار معلوم این خبرها باعث شد تا این سرویس محبوب، خریدارانی پیدا کند. اپلیکیشن Vine امکانات جالبی را نظیر آپلود ویدئوهایی با مدت زمان ۶ ثانیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بر اساس آنچه از جانب بلاگ‌ خبری TechCrunch به گوش میرسد، توییتر در حال حاضر خریداران بالقوه‌ای برای Vine دارد و در حال بررسی پیشنهادهای خرید و بستن قرارداد فروش Vine است.

جالب اینجاست که برخلاف تصور توییتر Vine خریداران زیادی داشته است و از زمان اعلام بسته شدن Vine بیشتر از ده پیشنهاد خرید برای Vine مطرح شده است. در بین این خریداران نامِ آشنایِ اپلیکیشن پیام‌رسان Line هم به گوش می‌خورد، از قرار معلوم این اپلیکیشن باخرید Vine قصد گسترش قلمرو خود را دارد. سرویس Vine برای راه‌‌اندازی نیاز به بستر مناسبی داشت و گزارش شده است که توییتر بیشتر از ده میلیون دلار برای راه‌‌اندازی این بستر برای Vine هزینه کرده است. به این ترتیب اگر پیشنهاد‌های خرید Vine قیمتی کمتر از هزینه اعلام شده توییتر را شامل شود، خبری از فروش Vine در کار نخواهد بود.

در این بین TechCrunch گزارش داده است که حتی اگر توییتر بابت Vine مبلغ مناسبی هم دریافت نکند باز هم می‌تواند از حاشیه فروش این معامله برای خود سودآوری داشته باشد، با این حساب می‌توان گفت گسترش Vine و تعامل اپلیکیشن Vine و توییتر در هر حالت به نفع توییتر تمام خواهد شد.

در نهایت باید گفت از آنجایی که ظاهرا Vine حدود ۵ خریدار بالقوه دارد، به احتمال زیاد به یکی از این خریداران فروخته خواهد شد و در آینده همچنان شاهد حیات Vine خواهیم بود.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.