هواوی شاید گوشی بدون حاشیه خود را هفته آینده معرفی کند

گوشی‌های هوشمندی که صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌ای دارند هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند، شیائومی با معرفی گوشی Mi MIX خود گوی سبقت را از هواوی برای عرضه گوشی با صفحه‌نمایش بدون حاشیه ربود، هواوی نیز ممکن است تا هفته آینده گوشی بدون حاشیه خود را معرفی کند.

0

هواوی در چین بازار فروش خوبی داشت، اما شیائومی یکی دو سال است که حسابی در این بازار تاخت و تاز می‌کند و اکنون دیگر به یکی از رقبای بزرگ هواوی تبدیل شده است. به همین منظور چندی پیش شاهد معرفی گوشی هوشمند Mi Mix شیائومی بودیم، اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما به خبر معرفی گوشی Mi MIX شیائومی برخورده‌اید.

در این خبر گفتیم که Mi Mix صفحه‌نمایشی ۶.۴ اینچی دارد و نسبت این صفحه‌نمایش به حاشیه‌های گوشی ۹۱.۳ درصد است، این غول سرامیکی خوش خط و خال آنقدر در نظر کاربران مقبول افتاد که پس از ۱۰ ثانیه از آغاز فروشِ این محصول، موجودی آن تمام شد!

ظاهرا سایر تولید‌کننده‌‌های بزرگ گوشی‌های همراه هوشمند نیز به دنبال ساخت گوشی‌هایی بدون حاشیه هستند، برای نمونه می‌توان به Meizu اشاره کرد، گفته می‌شود این شرکت چینی، ساخت گوشی هوشمندی را در دست دارد که نسبت صفحه‌نمایش با بدنه جلو گوشی، ۱۰۰ درصد است و با یک گوشی بدون حاشیه کامل طرف هستیم. جالب اینجاست که در قسمت جلو این گوشی هیچ دکمه‌ای به چشم نمی‌خورد و حتی سنسور تشخیص اثر انگشت نیز زیر صفحه مخفی شده است.

امروز هم کاربران شبکه اجتماعی بزرگ weibo در چین، اخباری را دست به دست کردن که بر اساس آن، هواوی در حال کار بر روی محصول به خصوصی است که از آن با نام صفحه‌نمایش چهار لبه یاد می‌شود. این محصول در حال حاضر آماده روانه شدن به بازار نیست و ظاهرا چهار گوشه این محصول به صورت خمیده طراحی شده است. در کنار این ویژگی، گوشی مرموز جدید هواوی کاملا بدون حاشیه ساخته خواهد شد. البته این محصول هنوز در مراحل ساخت به سر می‌برد و احتمال داده می‌شود تحت عنوان برند جدیدی در زیر مجموعه برند آنِر قرار بگیرد.

mate-9-invitation

در این بین چشم علاقه‌مندان گوشی‌های هواوی به دعوتنامه‌ای در روزنامه معتبر چاینا تودِی نیز روشن شده است، از قرار معلوم این دعوتنامه برای حضور در مراسم رونمایی گوشی‌های هواوی مِیت ۹ و مِیت ۹ پرو است. این مراسم قرار است در تاریخ ۲۴ آبان ماه برگزار شود و با این حساب حدود یک هفته تا رونمایی گوشی‌های جدید برند مِیت هواوی زمان باقی مانده است.

گوشی هوشمند هواوی مِیت ۹ در سه نسخه روانه بازار خواهد شد یک نسخه از این گوشی ۴ گیگابایت رم  و ۳۲ گیایابت فضای ذخیره سازی خواهد داشت و قیمت ۴۷۲ دلار برای آن در نظر گرفته شده است، مدل دیگر مِیت ۹ نیز ۴ گیگابایت رم دارد و از ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره میبرد، انتظار می‌رود این گوشی در بازار با قیمت ۵۷۶ دلار فروخته شود، آخرین مدل مِیت ۹ هم ۶ گیگابایت رم دارد و از ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره خواهد برد، این گوشی تراز اول در بازار با قیمت ۶۹۴ دلار به فروش می‌رسد.

بنا به دعوت‌نامه منتشر شده از جانب هواوی، هفته دیگر شاهد رونمایی هواوی میت ۹ پرو نیز هستیم، این گوشی تراز اول هم در دو مدل روانه بازار می‌شود، مدل اول به ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است و قیمتی برابر با ۶۷۹ دلار دارد، مدل ۶ گیگابایتی هواوی مِیت ۹ پرو هم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قیمتی برابر با ۷۶۷ دلار خواهد داشت.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.