اپ‌نت:کپی همه چیز با Universal Copy

کاربران اپلیکیشن‌هایی چون اینستاگرام اخیرا با مشکل عدم توانایی کپی متون مواجهند که Universal Copy این مشکل را رفع کرده است. هر متن یا مطلبی از هر برنامه‌ای که قابل کپی‌برداری نیست و یا تایپ آن دشوار است با استفاده ازاین اپ به‌راحتی یک کپی از آن می‌توان داشت.

1

در سیستم عامل اندروید اپلیکیشن‌های متنوع و گسترده‌ای موجود است که هرکدام از آن‌ها قابلیت‌ها و کاربردهای مختلف و منحصربفردی دارند اما متاسفانه در بسیاری از آن‌ها امکان کپی مطالب وجود ندارد گاهی کاربران نیاز دارند از مطالب آن‌ها استفاده کرده و برای خود یک نمونه از آن داشته باشند. Universal Copy به سادگی روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده سپس اجرا می‌شود و به قسمت نوتیفیکیشن‌ها اضافه خواهد شد.

universal-copy

برای کپی برداشتن از متن موردنظر به قسمت مربوطه مراجعه کرده سپس از نوارابزار بالای صفحه در قسمت نوتیفیکیشن‌ها روی علامت Universal Copy زده و بعد از آن متن موردنظر را لمس نموده و کلید کپی را فشار داده تا متن کپی شود. متن موردنظر درهرجایی که کاربر بخواهد قابل پیست کردن است. با کمک این اپ سبک و کم‌حجم نیازی به اسکرین شات و یا تایپ موارد طولانی ندارید.

appnet-google-play

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. nabi fzi می‌گوید

    Khayli khoobe in app…aliyeh..