شیائومی هدست بلوتوث Mi Sports را با قیمت 22 دلار معرفی کرد

روز‌به‌روز شاهد افزایش طرفداران هدست‌های بلوتوث هستیم، شیائومی هم برای اینکه هواداران برند خود را راضی نگه دارد هدست بلوتوث Mi Sport را معرفی کرد، این هدست قرار است با قیمت ۲۲ دلار در بازار به فروش برسد.

0

شاهد معرفی هدست بلوتوث جدیدی از جانب شیائومی با نام Mi Sports هستیم، همان‌گونه که از نام این هدست پیداست برای استفاده افراد پرتحرک و ورزشکاران طراحی شده است. هدست جدید بلوتوث شیائومی به لحاظ طراحی شاهد نوآوری خاصی نیست و قسمتی از این هدست برای قرار گرفتن داخل گوش طراحی شده و یک قسمت حلقه‌ای مانند نیز برای نگه داشتن هدست بر روی گوش در هدست Mi Sporst مشاهده می‌شود.

گوشی سمت راست و چپ این هدست هم با یک سیم به هم متصل شده است، به لحاظ ظاهر، هدست بلوتوث Mi Sports ظاهری بزرگ و دست پاگیر دارد، اما بد نیست بدانید با هدست بلوتوثی طرف هستیم که به لحاظ وزن چندان هم سنگین نیست و تنها ۱۷.۸ گرم وزن دارد. از آنجایی که هدست Mi Sports شیائومی به صورت بلوتوث ارتباط خود را برقرار می‌کند در این محصول شاهد یک باتری ۱۱۰ میلی‌آمپری هستیم که شیائومی مدعی است این باتری تا مدت زمان ۷ ساعت انرژی مورد نیاز هدست Mi Sports را فراهم می‌کند.

xiaomi-mi-sports-bluetooth-headset-2

شیائومی در این محصول خود بلوتوث نسخه ۴.۱ را به خدمت گرفته است تا هدست Mi Sports به صورت همزمان به دو گوشی همراه از طریق بلوتوث متصل شود. این هدست جدید از استاندارد مقاومتی IPx4 نیز بهره می‌برد، حضور این استاندارد در Mi Sports باعث شده تا این محصول در مقابل پاشیدن قطره‌های آب مقاوم باشد. جالب اینجاست که هدست بلوتوث Mi Sports در مقابل شرایط سخت آب و هوایی نیز مقاومت بسیار خوبی دارد و شیائومی مدعی است این محصول جدید در سرمای ۲۰ درجه زیر صفر تا گرمای ۷۰ درجه بالای صفر به راحتی کار می‌کند.

همان‌گونه که می‌دانید محصولات شیائومی ابتدا در چین به بازار عرضه می‌شوند و هدست بلوتوث Mi Sports نیز از این قائده پیروی می‌کند، به این ترتیب کاربران چینیِ علاقه‌مند به این محصول در تاریخ ۲۱ آبان ماه با قیمت ۲۲ دلار قادر به خرید هدست Mi Sports شیائومی هستند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.