قیمت فروش آیفون‌های قانونی در بازار ایران مشخص شد/ آغاز عرضه از فردا شانزدهم آبان ماه

اختصاصی فارنت/ شرکت مدیا پردازش به عنوان اولین واردکننده قانونی گوشی‌های آیفون از آغاز فروش گوشی‌های هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به صورت قانونی و به همراه گارانتی این شرکت از فردا شانزدهم آبان ماه خبر داد.

14

وحید مرادی مدیر محصول آیفون در شرکت مدیاپردازش که پیش از این نام این شرکت در میان یکی از هشت شرکت برخوردار از مجوز واردات قانونی گوشی‌های شرکت اپل دیده می‌شد، در گفتگو با فارنت اعلام کرد: گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به همراه کلیه لوازم جانبی موجود با گارانتی رسمی مدیاپردازش از فردا شانزدهم آبان ماه در بازارهای تلفن همراه و فروشگاه‌های آنلاین به فروش خواهند رسید.

وی در خصوص قیمت عرضه این محصولات خاطرنشان کرد که با وجود اینکه این گوشی‌های هوشمند به صورت قانونی وارد کشور شده و کلیه تعرفه‌های قانونی آن پرداخت شده اما تفاوت قیمت ناچیزی با محصولات عرضه شده به صورت قاچاق و البته بدون گارانتی در بازار دارند و مشتریان اطمینان خاطر داشته باشند که علاوه بر برخورداری از گارانتی یک ساله مدیاپردازش هیچ نگرانی در خصوص رجیستری و فعال شدن این گوشی‌های هوشمند وجود ندارد.

بنابر اعلام وی اولین قیمت در نظر گرفته شده برای این محصولات در بازار به شرح جدول ذیل است و محصولاتی که هنوز قیمتی برای آنها در نظر گرفته شده نهایتا تا هفته آینده به محصولات اضافه خواهند شد و قیمت رسمی آنها اعلام خواهد گردید.

iphone-7-price-in-iran

این مدیر شرکت مدیاپردازش همچنین با اشاره به اینکه تاکنون 11 مرکز برای عرضه خدمات پس از فروش این گوشی‌های هوشمند راه‌اندازی شده و آماده عرضه سرویس به مشتریان هستند تاکید کرد که این شرکت در برنامه خود عرضه سایر محصولات پیشین اپل در بازار تلفن همراه مانند آیفون 6S را نیز در برنامه دارد که به صورت قانونی از طریق این شرکت به ایران وارد شده و با گارانتی رسمی یک ساله این شرکت به بازار عرضه خواهد شد.

مطمئنا واردات قانونی و برخورداری محصولات از گارانتی شرکت‌های معتبر که سابقه خوبی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایر برندها دارند به نفع کاربر ایرانی و اقتصاد کشور خواهد بود. شرکت مدیاپردازش در آمارهای اعلام شده از مبادی رسمی بیشترین حجم واردات گوشی‌های هوشمند به کشور را به صورت قانونی و نمایندگی انحصاری و رسمی فروش گوشی‌های هوشمند شرکت‌های ال‌جی، اپل و ZTE را در اختیار دارد که تعداد این شرکت‌ها در آینده نزدیک به 5 شرکت خواهد رسید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

14 نظر برای این مطلب
  1. بهروز می‌گوید

    جالب است دیدگاه های حقیقی رو منتر نمی کنین .

  2. بهروز می‌گوید

    تا قبل از ورود ایفون به اصطلاح خودشون قانونی که البته از خود اپل وقتی نمایندگی رسمی نیست یعنی قانونی نیست شعار میدادند که قیمت ها شکسته میشود حال وقتی وارد کردند خودشان گرانتر از حتی دلالان سابق … به بازار عرضه کردند حال این سوال مطرح است اگر قانونی است که شرکت اپل یک قیمت واحد دارند چرا رنگ یک مدل یک برند باید سیصد چهارصد تومان متفاوت باشد این طرح ریجستری شایع از سمت خودشان بود که مشتری ها بترسند و از خودشان خرید کنند که سودشان فقط برای افراد و شرکت های مشخص و تعیین شده خودشان واریز شود من با اینکه چند سال است که از برند اپل استفاده میکنم واقعا دیگر حمایت اش نمی کنم و ای کاش برای جلوگیری از سوء استفاده از مردم کمپینی مبنی بر نخریدن در فضای مجازی شکل می دادیم که حساب افراد سود جو دستشان می آمد … لطفا برای یک بار هم که شده بیایین جدی بگیریم.

  3. علی می‌گوید

    چقد ما بدبختیم آخه خدا

  4. بی نام می‌گوید

    من حاضرم از برادران عرب خودم در حوزه خلیج خریدمو انجام بدم – اینترنتی از طریق سایت اصلی اپل و فروشگاه رسمی ترش در کشورهای عرب حوزه خلیج – تا اینکه پول زحمت کشیده را در جیب این بازاری ها و شرکت های پرادعا بریزم

  5. بی نام می‌گوید

    اصلا این شرکت ها صلاحیت گارانتی محصولات اپل رو ندارن!!
    همون بهتر که اپل در ایران فروشگاه رسمی باز نکنه (و نمیکنه)… این بازار لیاقت نداره

  6. Mohammad می‌گوید

    یک حساب سرانگشتی و خیلی ساده:
    قیمت iPhone 7- 128G درسایت اپل 7۴۹ دلاره یعنی:
    749x 3600 = 2,696,000
    حالا شرکت نا محترم وارد کننده داره اینو میفروشه 3,336,000 یعنی ناقابل 663,000 دارن رو این مدل میخورن. جالب تر که تو مدل های پلاس این بخور بخور به بیش از ۲ برابر این مبلغ یعنی 1,200,000 تومان میرسه.
    حالا بگذریم که اینها گوشی رو با دلار دولتی ۳۱۰۰ تومان میخرن. یعنی به عبارتی قیمت واقعی گوشی که پاشون دراومده اینه:
    749x 3100 = 2,321,000
    یعنی سود بیش از ۱ میلیون روی گوشی های ۷ و بیش از ۲ میلیون روی گوشی های پلاس
    تاز ادعاشون اینه که گارانتی میکنیم. خوب پس مگه خود اپل که داره ۷۴۹ دلار میفروشه گارانتی نمیکنه؟
    میگن مالیات و عوارض گمرکی میدیم : خوب اولا چرا اینقدر زیاد (۱۶٪) روی هرگوشی و ثانیا این آقازاده های وارد کننده امکان نداره حتی این ۱۶ درصد رو هم پرداخت کنن. با یک تلفن از گمرک ترخیص میشه.
    حالا کافیه بگیم تو ایران هیچ کس پول نداره و نمیخره. ولی دیگه ۱۰۰ هزار نفر پولدار داریم که تو ایران به این بزرگی. شما میانگین سود رو بگیر ۱.۵ میلیون تومان روی هرگوشی اون وقته که به رقم باور نکردنی ۱۵۰ میلیارد تومان میرسیم.
    خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

    1. احسان می‌گوید

      قیمت رو از سایت اپل آمریکا نبین!!!

  7. علی می‌گوید

    اینکه از بازار گرونتر شد
    قرار شد اینها قیمت را ارزان کنن نه اینکه تو قیمت بازار بفروشن
    پلاس 128 قیمتش با دلار آزاد میشه حدود 3200 نه 4100

  8. x می‌گوید

    کی عقل کل هست از این فروشگاه آنلاین خرید کنه نمی دونی با کی طرف حسابی با یه صفحه …
    خود اخبار گفت اکثر فروشگاه آنلاین کالای قاچاق دارند قالب می کنند بهدش خودشان قاچاق رو بد می کنند میان کالای قاچاق خودشونو به اسم کالای خوب قالب مردم می کنند

  9. شهرام می‌گوید

    حالا از کجا تفاوت غیر قانونی رو بفهمیم ؟

  10. محسن می‌گوید

    اگه رجیستر اجرا نشه بعید میدونم واسه شرکتها بصرفه وارد کردن قانونی

  11. رضا می‌گوید

    تا حالا که فقط قاچاقچیا سود بردن از این بازار. حیف نیست رانتشون رو خراب میکنید.

  12. بهنام می‌گوید

    برای من که زخم خورده گارانتی آیفون هستم به نظرم ارزشش رو داره حتی اگه قاچاقها هم رجیستری بشن

  13. علی می‌گوید

    اختلاف قیمت رو مدل معمولی منطقیه اگه واقعا قانوتی باشه و تعرفه اش رو داده باشه نوش جونشون.