تصاویر مفهومی یا درز کرده؟ سرفیس فون با پردازنده لپ‌تاپ اینتل!

حتماً Evan Blass افشاکننده مشهور توییتری را می‌شناسید. او به‌تازگی تصاویری از گوشی سرفیس مایکروسافت را منتشر کرده و تأکید دارد این تصاویر چیزی بیش از طرح‌های مفهومی هستند.

0

evleaks@ به تازگی در توییتر خود پس از انتشار عکس بالا نوشت:

قدرت گرفته از یک پردازنده اینتل در کلاس لپ‌تاپ؛ آیا این شما را هیجان‌زده خواهد کرد؟

سپس پس از این‌که فردی در پاسخ نوشت «یک طرح مفهومی خوب اما نه چیزی بیشتر از آن» ایوان در پاسخ تصاویر بیشتری را منتشر کرده و نوشت:

بسیار بیشتر از تنها یک طرح مفهومی. منتظر باشید.

surface-phone-concepts

با نگاهی به تصاویر می‌توان با قاطعیت گفت سرفیس فون به احتمال بسیار قوی این شکلی نخواهد بود؛ آن‌هم با پردازنده لپ‌تاپ اینتل. چنین ضخامتی در یک گوشی هوشمند معمولی هم به معنی باتری بسیار کوچک و عمر شارژ چندساعته است چه برسد به این‌که یک پردازنده سری U یا حتی M اینتل با آن مصرف بالا و تولید گرما هم در دل آن قرار گرفته باشد! به هر حال اگر مایکروسافت واقعاً در حال کار بر روی سرفیس فون باشد انتظار داریم این گوشی درست مانند محصولات دیگری از جمله سرفیس پرو، سرفیس بوک و سرفیس استودیو از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد؛ شاید نه به این ضخامت و بلندپروازی!

بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت در یکی دو سال اخیر نسبت به پلتفرم موبایلی خود بی‌توجه بوده و ویندوز 10 موبایل به همین زودی درحال متروکه شدن است. شاید سرفیس فون همان چیزی باشد که ردموند برای بازگشت به دوران اوج خود در عرصه گوشی‌های هوشمند نیاز داشته باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.