سرویس Samsung Link تعطیل شد

سرویس Sansung Link که قبلاً با نام AllShare Play شناخته می‌شد، برای همیشه تعطیل‌شده است. سامسونگ بدون هیچ اطلاعی و به‌صورت ناگهانی به کار این سرویس خود پایان داد. البته تمام محتوای کاربران امن است و هیچ‌چیز حذف نخواهد شد.

0

از اپلیکیشن Samsung Link برای متصل کردن دستگاه‌ها و سرویس‌های ذخیره اطلاعات مختلف در یک مکان استفاده می‌شد. به‌این‌ترتیب کاربر می‌توانست اطلاعات چندرسانه‌ای و اسناد خود را بین دستگاه‌هایی که به این برنامه مجهز بودند، به‌راحتی به اشتراک بگذارد، از راه دور به آن‌ها دسترسی داشته باشد و حتی گوشی هوشمندش را به تلویزیون متصل کرده و فیلم یا موسیقی پخش کند.

samsung-link

سامسونگ علت تعطیل کردن این برنامه را تغییر «سیاست عملیات داخلی» دانسته و معلوم نیست که دقیقاً چه منظوری داشته است. جزئیات بیشتری درباره این خبر در دست نیست.

هنوز تمام فایل‌ها در خود دستگاه‌ها و سرویس‌های ذخیره فایل ابری موجود هستند، پس هیچ‌کس اطلاعات باارزشش را از دست نمی‌دهد؛ اما بهتر است فایل‌های خود را دانلود کنید تا مبادا قربانی یک تغییر سیاست عملیات داخلی دیگر بشوید.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.