نسخه 5.5 اینچی و خمیده میت 9 با قیمت پایین‌تر از نسخه پورشه دیزاین در راه است

با وجود این‌که شب گذشته هواوی نسخه پورشه دیزاین را به صورت اختصاصی با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی خمیده معرفی کرد حالا گفته می‌شود نسخه معمولی نیز با چنین ویژگی‌هایی در راه است.

0

پیش از این‌که میت 9 رسماً معرفی شود تصویر بالا در اینترنت منتشر شد اما همان‌طور که شب گذشته شاهد بودید نسخه خمیده و 5.5 اینچی تنها در رنگ مشکی و با لوگوی پورشه دیزاین معرفی شد. به تازگی یکی از مدیران هواوی تأیید کرده که این شرکت قصد دارد تجربه نسخه پورشه دیزاین با صفحه‌نمایش کوچک‌تر اما خمیده را به نسخه معمولی نیز بیاورد. البته هنوز مشخص نیست این گوشی آیا همان وضوح QHD و پنل Super AMOLED را دارد یا خیر اما احتمالاً دلیل رونمایی نشدن از این مدل تاکنون موجودی محدود صفحه‌نمایش خمیده است که هواوی را مجبور به عرضه انحصاری آن برای نسخه گران‌تر پورشه دیزاین کرده است.

این گوشی جدید که ممکن است میت 9 پرو یا Mate S2 نام بگیرد می‌تواند نسخه‌ای گران‌تر از میت 9 کنونی و البته بسیار ارزان‌تر از نسخه پورشه دیزاین 1400 یورویی باشد. اگر به خاطر داشته باشید هواوی سال گذشته به جز Mate 8 از Mate S نیز پیش از آن رونمایی کرده بود و شاید امسال این شرکت چینی نسخه S را دیرتر معرفی کند. به هر حال اگر اندازه 5.9 اینچی میت 9 برای شما بیش از حد بزرگ است و البته توان خرید نسخه پورشه دیزاین را هم ندارید شاید بهتر باشد چند ماه دیگر هم صبر کنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.