دستبند تندرستی هواوی فیت با صفحه‌نمایش مونوکرم و حسگر ضربان قلب معرفی شد

درست چند ساعت پیش از شروع مراسم رونمایی از میت 9، هواوی دستبند تندرستی خود Huawei Fit را با صفحه‌نمایشی دایره‌ای و حسگر ضربان قلب همیشه فعال معرفی کرد.

0

این دستبند که شباهت زیادی به ساعت دارد دارای صفحه‌نمایشی مونوکروم و همیشه روشن است. فیت می‌تواند قدم‌های شما را بشمارد، خوابتان را تحت نظر بگیرد و در طول فعالیت‌ها به‌صورت مداوم ضربان قلب شما را اندازه‌گیری و ثبت کند. این دستبند از همین امروز با قیمت 130 دلار در آمازون، Best Buy و Newegg به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

ظاهر هواوی فیت را می‌توان بسیار به ساعت Pebble Time Round شبیه دانست و شاید تشخیص آن‌ها از یکدیگر در یک نگاه ممکن نباشد. این دستبند با بدنه نقره‌ای یا خاکستری و با بندها مشکی، نارنجی یا آبی به فروش خواهد رسید اما می‌توانید بند آن را با هر بند ساعت استاندارد 18 میلی‌متری تعویض کنید.

huawei-fit-blue

این دستبند می‌تواند به‌صورت خودکار تشخیص دهد چه زمانی راه می‌روید، می‌دوید و یا خوابیده‌اید و سپس مسافت، زمان، قدم‌ها و کالری سوزانده شده را اندازه‌گیری خواهد کرد. هواوی فیت از یک GPS مجزا بی‌بهره است اما می‌تواند با اپلیکیشن Huawi Wear برای اندروید یا iOS همگام‌سازی شود. اخیراً بسیاری متخصصان از دقت پایین حسگرهای ضربان قلب در ساعت‌های هوشمند گله کرده‌اند اما به ادعای هواوی حسگر فیت بسیار دقیق و قدرتمند است. این دستبند همچنین می‌تواند شما را برای مارتن‌های نیمه، تمام، 5K و 10K راهنمایی کند. علاوه بر تندرستی و ورزش هواو فیت همچنین می‌تواند هنگام دریافت تماس یا پیام شما را مطلع کند و به گفته هواوی می‌توانید با استفاده معمولی 6 روز و به صورت استندبای تا 30 روز روی شارژ آن حساب کنید. شارژ کردن این دستبند نیز کمتر از دو ساعت به طول خواهد انجامید.

با وجود این‌که هواوی فیت ویژگی منحصربه‌فردی نسبت به دستبندهای مشابه ندارد اما می‌تواند با ظاهر جذاب و قیمت مناسب خود به انتخاب اول بسیاری کاربران تبدیل شود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.