گیم‌لافت بازی Asphalt Xtreme را برای اندروید و iOS منتشر کرد

چند هفته پیش گیم‌لافت رسماً بازی جدید خود آسفالت اکستریم را با حال و هوایی آف‌رود معرفی کرد و حالا این بازی رسماً برای اندروید و iOS منتشر شده است.

1

سری بازی‌های مسابقه‌ای آسفالت گیم‌لافت سال‌هاست که از زمان گوشی‌های سیمبین و جاوا محبوب‌ترین بازی در این سبک بوده و بازی پیشین این شرکت Asphalt 8 Airborne نیز از استقبالی عالی برخوردار شد. حالا گیم‌لافت سرانجام دنباله این بازی را با نام Xtreme معرفی کرده که البته حال و هوای متفاوتی هم دارد. در این بازی ماشین‌های متفاوتی مثل Buggy، PickUp، SUVها و حتی Truckها حضور دارند و جاده‌ها بیشتر خاکی و بیابانی هستند. برندهای مشهوری مثل جیپ، فورد، مرسدس بزند، پردتر، داج، شورلت و چند برند آف‌رود مشهور نیز در بازی وجود داشته و زمین‌ها نیز از دره نیل تا دیترویت را شامل خواهند شد. در این بازی همچنین می‌توانید ماشین‌ها را شخصی‌سازی کنید و از نظر ظاهری و یا عملکرد آن‌ها را بهبود ببخشید.

این بازی که دارای بیش از 500 چالش و 400 مسابقه است به‌صورت رایگان در پلی‌استور گوگل و اپ استور اپل عرضه شده است هرچند که پس از مدتی و برای سوخت‌گیری مجدداً نیاز به اعتبار درون برنامه‌ای خواهید داشت. به هر حال بازی با حجم حدود یک گیگابایت و گرافیک بسیار خوب برای گوشی‌ها و تبلت‌های میان‌رده یا بهتر طراحی شده و پیش از دانلود بهتر است از سازگاری آن با دستگاهتان اطمینان حاصل کنید.

appnet-app-store

appnet-google-play

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مممم می‌گوید

    برای وینفون هم عرضه شده.اطلاعات کامل بزارید