ببینید: وقتی گوشی بدون حاشیه Mi MIX ‌ شیائومی را به زمین بندازید چه اتفاقی می‌افتد؟!

به نظر می‌رسد گوشی بدون حاشیه Mi MIX شیائومی که به تازگی به دلیل طراحی منحصر به فرد خود جنجالی را در رسانه‌ها برپا کرده است دربرابر ضربات اصلاً مقاومت خوبی ندارد!

2

دومین شرکت پرفروش گوشی هوشمند چین، شیائومی، از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱ توانست جایگاه ویژه‌ای در بازار چین پیدا کند و تا به امروز تلاش بسیاری برای حفظ ارتقای این جایگاه کرده که تا حد زیادی هم موفق بوده است. گوشی جدید شیائومی با بدنه‌ی سرامیکی و نمایشگری به بزرگی 6.4ا ینچ که 91.3% از فضای جلویِ گوشی را تصاحب کرده اصلا گزینه‌ی مناسبی برای به زمین افتادن نیست. تصویر را مشاهده کنید! این عکس پس از لغزیدن و به زمین افتادن دستگاه از دست مشتری در یکی از فروشگاه‌های شیائومی چین گرفته شده است.

نه تنها نمایشگر بلکه بدنه‌ی سرامیکی نیز بشدت آسیب دیده است. شایان ذکر است که از محافظ گوریلاگلاس کورنینگ بر روی نمایشگر 6.4 اینچی این دستگاه خبری نیست و این ریسکِ بزرگی است زیرا آنچه خریداران شیائومی Mi MIX را به خود جذب می‌کند ظاهر فریبایِ آن است و کسی تمایلی به پنهان کردنش در زیر کیس و کاور ندارد! گفتنی است که شرکت شیائومی بیمه‌ی صدمات با قیمتی معادل 36.90 دلار را نیز برای کاربران قرار داده است.

xiaomi-mi-mix-handson

فروش گوشی شیائومی Mi MIX  که در یک ماه گذشته تنها 10 هزار عدد از آن ساخته شده از روز جمعه (14آبان) آغاز خواهد شد. اگر قصد خرید دارید حتما به فکر هر راه ممکن برای محافظت از آن باشید. فراموش نکنید که کیس می‌تواند جان گوشی‌تان را پس از به زمین افتادن احتمالی نجات دهد، بعدا نگویید که نگفتیم!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اریا می‌گوید

    وقتی این گوشی معرفی شد همه تو سایتها تو لایک کردن ازهمدیگه سبقت میگرفتن خخخخخخ

  2. nazir می‌گوید

    اخه اینم شد طراحی ..بدون حاشیه خخخــ فقط سامی وبس