گوشی‌های میان‌رده nova هواوی به ایران می‌آیند

گوشی های هوشمند سری nova هواوی که در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی شد و جوایز زیادی را دریافت کرد به زودی وارد ایران می شود.

0

این سری جدید گوشی های هواوی با طراحی خمیده و رنگ های پرستیژ طلایی ، خاکستری تیتانیومی و میستیک نقره ای روانه بازار خواهد شد انتظارات طراحی کاربران را کاملا برآورده می کند.

گوشی نوا با صفحه نمایش 5 اینچی و گوشی نوا پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD به بازار خواهد آمد. مدل نوا با سطح خمیده و طراحی خمیدده و کامپکت کاملا با دستان کاربر فیت خواهد بود و کاربر می توان به راحتی با یک دست با این گوشی کار کند. مدل نوا و نوا پلاس به ترتیب از دوربین 12 و 16 مگاپیکسلی برخودار خواهند بود و همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی این سری با قابلیت عکاسی در نور کم به شما اجازه می دهد که در هر ساعت از شبانه روز سلفی عکاسی کنید. از دیگر ویژگی های دوربین نوا می توان به ویژگی Makeup 2.0 و Beautiful Skin 3.0 نام برد  که با افکت های آرایشی و فیلترینگ پوست عکس های زیبایی از شما به بادگار خواهد گذاشت.

بر اساس این گزارش، سری نوا به پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 625  مجهز خواهد بود که این پردازنده با فناوری ساخت 14 نانومتری کارایی دستگاه را افزایش و مصرف انرژی را کاهش خواهد داد. مدل نوا به باتری 3020  میلی آمپری و نواپلاس به باتری 3340  میلی آمپری مجهز خواهد بود. از دیگر وِیژگی های سری nova می توان به پورت USB-C و حسگر اثر انگشت 3D اشاره کرد که این حسگر  با قابلیت آنلاک 360 درجه سریع تر و دقیق تر گوشی های قبل خواهد بود.

گفتنی است گوشی های nova و nova plus احتمالا با رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه روانه بازار ایران خواهند شد.

معرفی کامل این گوشی‌ها را می‌توانید در این مطلب فارنت بخوانید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.