مردی که نام خود را به آیفون 7 تغییر داد تا این گوشی را برنده شود!

اپل توانسته در مدت حضور خود در بازار گوشی‌‌های همراه هوشمند آنچنان اسم و رسمی برای خود دست و پا کند که طرفداران آیفون حاضرند برای گوشی‌های اپل خود را به آب و آتش بزنند، در گشت و گذار در اینترنت باخبر شدیم مردی برای برنده شدن گوشی اپل نام خود را به آیفون 7 تغییر داد!

0

یک شرکت کامپیوتری در شهر کی‌یف پایتخت اکراین، وعده داد تا به اولین کسی که رسما نام خود را به آیفون 7 تغییر دهد، یک گوشی آیفون ۷ هدیه خواهد داد. این پیشنهاد وسوسه‌ برانگیز باعث شد تا جمعه گذشته الکساندر تورین (Olexander Turin) رسما نام خود را به آیفون سیف (سیف به زبان روسی معنای عدد هفت را می‌دهد). تغییر دهد.

جالب است بدانید هزینه تغییر نام در اوکراین تنها ۲ دلار خرج برمی‌دارد در حالیکه آیفون ۷ در اوکراین با قیمت ۸۵۰ دلار به فروش می‌رسد، اینجاست که با یک حساب سر انگشتی می‌توان گفت این جوان ۲۰ ساله پول خوبی به جیب زده است. البته تغییر نام الکساندر تورین به آیفون ۷ برای خانواده این جوان ۲۰ ساله اصلا توجیهی ندارد.

تاتیانا پانینا (Tetyana Panina) خواهر این جوان اکراینی، مدعی شد به این راحتی نمی‌تواند باور کند که برادرش نامش را به ازای یک گوشی آیفون ۷ تغییر داده، وی مدعی است الکساندر تورین این کار را برای مطرح کردن خود انجام داده است. خودِ الکساندر تورین هم که از این پس باید آیفون ۷ خطابش کنیم از انجام چنین کاری راضی نیست و در صحبتی گفته است که تمایل ندارد در آینده بچه‌هایش وی را با نام آیفون ۷ صدا بزنند، با این حساب پس از مدتی دوباره نام خود را از آیفون ۷ به الکساندر تورین تغییر خواهد داد.

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.