گوشی هوشمند Elephone S7 با قاب ضدانفجار و حفاظت سه برابری در برابر حوادث رونمایی شد!

انفجار گلکسی نوت ۷ کاربران را به انداز‌ه‌ای ترسانده است که به سایر گوشی‌های همراه هوشمند هم اعتماد چندانی ندارند، در این بین یک شرکت چینی گوشی هوشمندی را با نام Elephone S7 معرفی کرده که قاب ضدانفجار دارد و در برابر حوادث سه‌ برابر مقاوم‌تر است.

حتما شما هم شنیده‌اید که از قدیم می‌گویند مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد، حکایت انفجار باتری گلکسی‌های نوت 7 دقیقا مصداق این ضرب المثل قدیمی است. اگر حتی به اخبار گوشی‌های همراه هم علاقه نداشته باشید باز هم به احتمال زیاد اخبار انفجار گوشی‌های گلکسی نوت 7 به گوش شما خورده است، این انفجارها به اندازه‌ای ادامه پیدا کرد که سامسونگ چار‌ه‌ای به جز توقف خط تولید گلکسی نوت 7 و فراخوان تمامی این گوشی‌ها از بازار نداشت.

elephones7

در این بین باخبر شدیم یک شرکت چینی گوشی هوشمندی را با نام Elephone S7 معرفی کرده است که به ادعای این شرکت قابی ضد انفجار دارد و سه‌برابر بیشتر در مقابل حوادث مقاوم است. این گوشی هوشمند که به لحاظ ظاهر بیرونی شباهت‌های زیادی را با طراحی گلکسی S7 سامسونگ دارد از باتری بهره می‌برد که آزمایش‌های مختلف بر روی آن به جهت اطمینان خاطر کاربر از عدم انفجار باتری صورت گرفته است و در عین حال بدنه Elephone S7 نیز در مقابل انفجار کاربر را حفظ می‌کند.

به غیر از این ویژگی‌ها، این گوشی هوشمند جدید با قیمت ۱۳۹.۹۹ دلاری خود امکانات چشم‌ گیر به‌ خصوصی ندارد و قرار است تنها در بازار چین به ‌فروش برسد. گوشی Elephone S7 دو گیگابایت رم دارد و از پردازنده مدیاتک Helio X20 بهره می‌گیرد. با این حساب نمی‌توان روی امکانات سخت‌افزاری Elephone S7 حساب چندانی باز کرد.

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره شد با توجه به حواشی زیادی که در حال حاضر حول گوشی گلکسی نوت 7 وجود دارد، گوشی Elephone S7 را می‌توان یک محصول موقتی در بازار حساب کرد چرا که پس از سرد شدن بازارِ اخبار و حواشی گلکسی نوت 7‌، بعید به نظر می‌رسد مشتریان به Elephone S7 اقبال خوبی نشان دهند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.