اپل نمایشگرهای جدید 5K ال‌جی را برای مک معرفی کرد

شرکت اپل دقایقی پیش در مراسم “سلام دوباره” خود، در کنار نسل جدید مک بوک پرو، از نمایشگرهای جدید 5K ال‌جی را برای سیستم های مک  نیز رونمایی کرد.

0

تولید کننده گوشی‌های آیفون معتقد است که نمایشگرهای جدید 5K ال‌جی، بهترین نمایشگرهایی است که تاکنون برای سیستم‌های مک ساخته شده‌اند. این شرکت همچنین بیان می‌کند در ساخت نمایشگرهای مورد بحث، همکاری تنگاتنگی با شرکت کره‌ای ایجاد کرده است تا بتوانند بهترین نمایشگرها را برای سیستم مک اپل که برای طیف وسیعی از نیازها از بازی گرفته تا تماشا فیلم استفاده می‌شود را طراحی کنند.

لازم به ذکر است که مک بوک پرو قادر است به طور هم‌زمان و به واسطه داک استیشنی که بدین منظور توسعه یافته، به دو نمایشگر از سری UltraFine 5K ال‌جی متصل شود. این محصول همچنین به طور پیش‌فرض دارای میکروفن، دوربین، اسپیکر و درگاه USB بوده است. لازم به یادآوری است که مک بوک پرو جدید دارای چهار خروجی USB-C سازگار با Thunderbolt 3، VGA، HDMI و DisplayPort بوده، از این رو از طریق نمایشگرهای جدید 5K ال‌جی نیز می‌توان برای اتصال یواس‌بی های قدیمی نیز به مک بوک پرو استفاده کرد.

هنوز اطلاعات چندانی پیرامون ویژگی‌ها و قیمت نهایی این محصول در دست نیست، با این حال اخبار از پیش درز کرده حاکی از آن‌اند که احتمالاً تا اواسط سال آینده میلادی شاهد حضور این نمایشگرها در بازار نخواهیم بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.